مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز خبر داد:

کسانی که استطاعت مالی دارند قبوض برق خود را پرداخت کنند

1399/01/28 - 14:00 - کد خبر: 18541 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: پیامک شرکت توزیع برق تبریز به کسانی آمده است که بیش از یک دوره بدهی دارند، کسانی که استطاعت مالی دارند از آنها می خواهیم در این برحه با پرداخت معوقات خود به صنعت برق کمک کنند.

به گزارش نصر، "عادل کاظمی" در گفت وگو با خبرنگار نصر توضیح داد: طبق مصوبه ستاد کرونا در اسفند سال 98 فرصت سه ماهه ای برای پرداخت قبوض ها اعلام شد، بعد از آن با توجه به معوقات برخی از مشترکین که قبل از اسفند ماه و شیوع کرونا ویروس بدهی داشتند نامه نگاری هایی توسط شرکت توانیر برای دستورالعمل این مصوبه انجام شد.

وی ادامه داد: در تبریز یک میلیون و 12 هزار مشترک داریم، خطاب وزیر محترم نیرو و ستاد ملی کرونا آن دسته از مشترکینی است که مشکل پرداخت قبض در طی این سه ماه را داشتند نه اینکه همه مشترکینی که بدهی قبلی چند دوره ای داشته باشند، همچنین یک برداشت غلط هم این است که مشترکین فکر می کنند قبوض این سه ماه بخشیده شده است درصورتی که ستاد کرونا اعلام کرد برای قبوض سه ماه فرصت داده شود.

کاظمی اظهار کرد: مشترکانی داریم که از سال 97 معوقات خود را پرداخت نکرده اند، جمع این مبالغ 142 ملیارد تومان است که بصورت پیامک جهت پرداخت به مشترکین ارسال می شود، این مبالغ به صندوق خزانه کشور واریز می شود که از این پول یارانه مردم، حقوق صنعت برق، نگهداری و تاسیس سرویس برق، هزینه پیمانکاران و... داده می شود.

وی افزود: پیامک شرکت توزیع برق تبریز به کسانی آمده است که بیش از یک دوره بدهی دارند، کسانی که استطاعت مالی دارند از آنها می خواهیم در این برحه با پرداخت معوقات خود به صنعت برق کمک کنند تا بتوانیم سرویس به موقع، خدمات به موقع و بالاخره صنعت برق را پایدار نگه داریم.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این مدت به خانه هیچ مشترکی برای قطع جریان برق نرفته ایم، خدمات شرکت برق را در این ایام بصورت الکترونیکی کرده ایم تا شهروندان بتوانند بدون مراجعه به بیرون از منزل امورات خود را بصورت الکترونیکی انجام دهند.

وی در پایان گفت: در تابستان و از اواسط خرداد وارد دوران پیک برق خواهیم شد که برای عبور از این مانع نیاز است تا مردم با پرداخت قبوض خود صنعت برق را جهت خدمات دهی مناسب یاری کنند.
انتهای پیام/
کسانی که استطاعت مالی دارند قبوض برق خود را پرداخت کنند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار