فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز ارتش در گفتگو با «نصر» تاکید کرد؛

پایگاه ششم هوانیروز تبریز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است

1399/01/27 - 23:23 - کد خبر: 18490 نسخه چاپی

نصر: فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وصیت نامه ما در جیب مان است و چه در جنگ و چه در صلح همواره آماده جانشفشانی برای حمایت از تمامیت ارضی ایران عزیز هستیم و همواره در جهت ارتقای توان رزمی آمادگی ها را افزایش می دهیم و پایگاه ششم هوانیروز تبریز امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است.

به گزارش نصر، سرهنگ خلبان بهروز سلیمانی با تبریک فرارسیدن روز ارتش، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و نیز در عملیات های اوایل انقلاب در سرکوب اشرار، منافقین به نحو احسن و با جانفشانی های امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی درخشیدند.

وی به نقش بی بدیل هوانیروز ارتش در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هیچ عملیاتی نبود که هوانیروز در آن حضور نداشته باشد و هر جا هوانیروز بود، شادی و ظفر بود و خوب است یادی کنیم از عملیات غرور آفرین بیت المقدس که هوانیروز چقدر خوب درخشید و عملیات مرصاد را هیچ موقع فراموش نمی کنیم که چطور منافقین شعار "اول مهران بعدا تهران" را زیر آتش هوانیروز ارتش به گور بردند.


سرهنگ ستاد سلیمانی یاد شهدای هوانیروز را گرامی داشت و با بیان اینکه به روح بزرگ شهید سرلشکر کشوری درود می فرستیم که در یک روز 48 تانک دشمن را منهدم کرد، گفت: امروز نوبت ماست که این راه را ادامه دهیم. وصیت نامه ما در جیب مان است و چه در جنگ و چه در صلح همواره آماده جانشفشانی برای حمایت از تمامیت ارضی ایران عزیز هستیم و همواره در جهت ارتقای توان رزمی آمادگی ها را افزایش می دهیم و پایگاه ششم هوانیروز تبریز امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است.

وی به انجام ماموریت های امداد هوایی توسط هوانیروز ارتش اشاره کرد و افزود: امروز بالگردهای اورژانس هوایی در نقاط مختلف استان در مناطق صعب العبور ماموریت های خطیر امدادسرسانی را انجام می دهند و ما در کمترین زمان به بالین مریض های بدحال می رسیم که این یکی از افتخارات بزرگ ما است.


سرهنگ خلبان سلیمانی در پایان گفت: ما با ویروس منحوس کرونا هم مقابله می کنیم و هوانیروز ارتش همراستای دیگر نیروهای آجا مستقر در آذربایجان شرقی در جاده تبریز-مرند ایستگاه های غربالگری ایجاد کرده است و با توان مضاعف همکاران بنده این ماموریت هم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/
پایگاه ششم هوانیروز تبریز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار