برای حفظ سلامت کارکنان و مراجعین صورت گرفت:

دستور شهردار تبریز برای نصب تونل ضد عفونی «اُزن» در ورودی ساختمان‌های اداری شهرداری

1399/01/27 - 16:10 - کد خبر: 18469 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز دستور نصب سیستم ضدعفونی دو منظوره در ساختمان‌های اداری شهرداری تبریز را صادر کرد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر با تاکید بر تداوم مراقبت‌های بهداشتی در سطح شهر و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اظهار داشت: نباید نزولی شدن سیر ابتلا به این بیماری موجب غفلت از مراقبت‌ها شود و بایستی با تداوم همکاری تمامی ارگان‌ها تا ریشه‌کن شدن کامل این بیماری تلاش کنیم.

او با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز درخصوص مقابله با کرونا، اظهار داشت: از جمله این اقدامات ضدعفونی کردن معابر بوده که در همین راستا سیستم ضدعفونی دومنظوره "ازن" توسط عوامل زحمتکش سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز طراحی و ساخته شده که هم‌اکنون در ورودی ساختمان مرکزی شهرداری به بهره برداری رسیده و به زودی در مناطق و همچنین ادارات پر تردد نصب می‌شود.

شهردار تبریز افزود: با وجود اینکه طی روزهای اخیر تمامی کارکنان شهرداری تبریز شیفت بندی شده‌اند و باتوجه به رفت و آمد شهروندان عزیز به این مرکز جهت پیگیری امور مربوطه، تجهیز ساختمان مرکزی شهرداری تبریز به سیستم ضدعفونی دومنظوره (افراد و خودرو) در اولویت قرار گرفت.

ایرج شهین باهر خاطر نشان کرد: برنامه ما راه‌اندازی سیستم مذکور در تمامی مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تبریز است که مناطق ۱۰گانه شهرداری مامور راه اندازی این سیستم هستند که در این میان آماده همکاری با سایر ارگان‌ها خارج از مجموعه شهرداری نیز هستیم.
انتهای پیام/
دستور شهردار تبریز برای نصب تونل ضد عفونی «اُزن» در ورودی ساختمان‌های اداری شهرداری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار