معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛

اجرای پروژه‌های عمرانی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد

1399/01/27 - 15:20 - کد خبر: 18463 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی پیمانکاران، ادامه دارد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، جواد رحمتی در جلسه شورای فنی استان که با هدف بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی استان برگزار شد، گفت: متاسفانه شیوع این ویروس در کشور و استان، باعث توقف و تعویق برخی فعالیت‌های اقتصادی شده است.

وی با بیان این‌که ماهیت و فعالیت این ویروس، مشخص نیست، ادامه داد: بر این اساس، اطلاع و پیش بینی دقیقی از زمان پایان کرونا در جهان و کشور ما نیز وجود ندارد.
 
وی ضمن مخالفت با تعطیلی و یا تعویق اجرای پروژه‌های عمرانی در استان، گفت: کرونا ممکن است که سرعت و حجم اجرای پروژه‌ها را کاهش دهد ولی اجرای هیچ یک از پروژه‌های استان نباید متوقف و تعلیق شود.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط پیمانکاران در اجرای پروژه‌های عمرانی، ضروری است و هزینه‌های ناشی از بیماری کرونا در پروژه‌ها بر پیمانکاران، پس از تایید در کمیسیون مربوطه، قابل پرداخت خواهد بود.
 انتهای پیام/
اجرای پروژه‌های عمرانی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار