مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد:

توسعه فضای آموزشی شبیه سازی شده برای آتش نشانان

1398/03/05 - 12:08 - کد خبر: 1843 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: توسعه فضای آموزشی شبیه سازی شده، در راستای ارتقاء توان عملیاتی آتش نشانان انجام می گیرد.

به گزارش نصر، در راستای گسترش ساخت و ساز عمودی شهری و ارتقاء توان عملیاتی آتش نشانان برای مقابله با حوادث احتمالی در طبقات زیر زمینی و منفی، فضای مناسب آموزشی برای آتش نشانان ایجاد شد.

محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز،  در بازدید از محل جدید فضای آموزشی شبیه سازی شده با طبقات منفی در ایستگاه شماره 13 بیان داشت:

عصر جدید رشد سریع جمعیت و به تبع آن رشد عمودی ساخت و ساز در شهرها را در پی داشته که همین روند موجب شکل گیری طبقات منفی شده و بایستی با بررسی و پیش بینی خطرات احتمالی در چنین محیط هایی،  فضای مناسب آموزشی برای آشنایی و ارتقاء تخصص عملیاتی آتش نشانان ایجاد ، تا توان عملیاتی نیروهای عملیاتی به حد مطلوب برسد.

وی افزود: در همین راستای  فضای آموزشی شبیه سازی در محل ایستگاه عملیاتی آموزشی شماره 13 ایجاد و با برنامه ریزی فنی _تخصصی ، آتش نشانان در روزهای آینده به اجرای عملیات آموزشی در این محیط ها می پردازند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز متذکر شد؛ فضاهای آموزشی  مختلف به تناسب نیاز زمانی ایجاد و گسترش خواهد یافت و در آینده نزدیک مصمم به ایجاد فضای عملیاتی  گسترده تر خواهیم بود.

گفتنی است، فضای آموزشی شبیه سازی در دو طبقه منفی 1 ، 2  و به طول 20 متر است و  مانورهای عملیاتی – آموزشی اجرا شده مشابه با نوع عملیات در پارکینگ های خودرو و ... در طبقات منفی خواهد بود.

انتهای پیام/

توسعه فضای آموزشی شبیه سازی شده برای آتش نشانان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار