مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز؛

فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری تبریز بازگشایی شد

1399/01/27 - 11:20 - کد خبر: 18422 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز از بازگشایی فروشگاه عرضه مستقیم گوشت شناسنامه‌دار خبر داد.

به گزارش نصر، کریم قدرتی با اعلام این خبر گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، به دستور شهردار تبریز و جهت رفاه حال همشهریان عزیز فروشگاه عرضه مستقیم گوشت شناسنامه دار بازگشایی می‌شود.

وی اظهار کرد: در جهت تنظیم بازار و رفاه و خدمات بیشتر مردم جهت تهیه گوشت شناسنامه‌دار و تازه از فروشگاه کشتارگاه شهرداری تبریز و همچنین حمایت از مصرف کنندگان، این فروشگاه فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

وی ادامه داد: قیمت گوشت‌های ارائه شده در این فروشگاه بسیار پایین‌تر از قیمت موجود در بازار بوده و کمتر از قیمت مصوب فروش در سطح شهر خواهد بود.

مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز بیان کرد: همچنان ارسال گوشت شناسنامه دار بسته بندی به درب منازل از طریق بخش‌های خصوصی با نظارت این سازمان و اداره کل دامپزشکی استان ادامه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه با امکاناتی که از طرف کشتارگاه برای تنوع ارائه خدمات ایجاد شده، دست شهروندان برای تهیه گوشت باز است و همه می‌توانند گوشت مصرفی خود را از فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری یا از نزدیکترین قصابی و یا از درب منازل خود تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، فروشگاه مرکزی کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز کار خود را از روز چهارشنبه ۲۷ فروردین و ساعت ۱۰ الی ۱۴  شروع می‌کند.
انتهای پیام/
فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری تبریز بازگشایی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  علیرضا   4 سالها پیش  

هیچ آدرسی از فروشگاه مد نظر (فروشگاه کشتارگاه تبریز) ارائه نشده است. در حالی که شروع به کار آن اعلام شده. خبر ناقص است
پژوهشیار