نصر/

شکایت از "نصر" ؛ سرپوش " علی مدبر" بر ناتوانی مدیریت فضای سبز تبریز

1398/03/05 - 11:56 - کد خبر: 1842 نسخه چاپی

نصر: به دنبال انتشار خبرهایی از قطع و قلع و قمع درختان در مناطق مختلف کلانشهر تبریز "علی مدبر" سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز از آژانس خبری تحلیلی نصر شکایت کرد.

به گزارش نصر، صبح امروز با احضار مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر به پلیس فتای آذربایجان شرقی شکایت سرپرست سازمان پارک و فضای سبز شهرداری تبریز تفهیم اتهام شد.

بر اساس شکوائیه "مدبر" آژانس خبری تحلیلی نصر با انتشار خبرهایی از قطع درختان در مناطق مختلف تبریز موجب تشویش اذهان عمومی شده و نظرات منفی زیر پست های مربوطه از سوی مخاطبان منتشر شده است.

در این شکوائیه که با دستور معاون دادستان به پلیس فتای استان ارجاع شده است؛ آمده : این رسانه با انتشار چنین خبرهایی موجب توهین و افترا به مدیران شهری از جمله شهردار تبریز شده است.

مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر با حضور در پلیس فتای استان ضمن پاسخ به سئوالات مطروحه بر تداوم انتشار مطالبات به حق مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران ناتوان به جای تحت فشار قرار دادن رسانه های مستقل به وظایف ذاتی و محوله خود اهتمام ورزند تا هزینه ای که از بیت المال به عنوان حقوق دریافت می کنند حلال شود.

امیر کریم زاد شریفی با اشاره به مفاد مطروحه در این شکایت ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های مستمر رسانه ای زمینه قلع و قمع درختان کلانشهر تبریز ریشه کن شود تا بلکه پایانی باشد بر بی کفایتی و ناتوانی مدیران شهری در تخریب جلوه های زیبای خداوند در این تبریز.

گزارش نصر حاکی است؛ به دنبال انتشار خبرهایی از قلع و قمع درختان در مناطق مختلف کلانشهر تبریز برخی از مدیران شهرداری در برخی مناطق شهرداری ها برکنار شدند که نشان از صحت انتشار خبرها دارد.

انتهای پیام/

شکایت از نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار