معاون دانشجویی دانشگاه تبریز؛

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات دانشجویی دانشگاه تبریز تا ۱۵ اردیبهشت

1399/01/27 - 10:34 - کد خبر: 18407 نسخه چاپی

نصر: معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات دانشجویی تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان در راستای حمایت از دانشجویان و دانش‌آموختگان در دوران کرونا تسهیلات متعددی برای آن‌ها در نظر گرفته است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حسین امامعلی‌پور با اعلام این‌که اجاره بهای خوابگاه از دانشجویان به نسبت حضور درخوابگاه دریافت خواهد شد، گفت: مطابق بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان برای رعایت حال دانشجویان با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی ناشی از کرونا و تعطیلی خوابگاه‌ها، اجاره بهای خوابگاه‌ها به نسبت دوران حضور و اقامت در خوابگاه محاسبه و اخذ خواهد شد و دانشجویان برای ایام تعطیلات هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

وی با اشاره به تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان به دانش آموختگان گفت: صندوق رفاه نیز برای رعایت حال فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از اول اسفند 98 تا آخر اردیبهشت99 به مدت سه ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، وی با اشاره به تقارن فرآیند ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات دانشجویی با بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: برای رعایت حال دانشجویان، مهلت ثبت نام  متقاضیان تا پانزدهم اردیبهشت ماه تمدید شده و دانشجویان می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه در موعد مقرر اقدام کنند.
انتهای پیام/
تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات دانشجویی دانشگاه تبریز تا ۱۵ اردیبهشت خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار