مدیر مدرسه ابتدایی و متوسطه اول روستای سفیده خوان؛

دانش آموزان روستای سفیده خوان از تحصیل مجازی محروم اند/ اینترنت در سفیده خوان در دسترس همه دانش آموزان نیست

1399/01/26 - 15:55 - کد خبر: 18381 نسخه چاپی

نصر: مدیر مدرسه ابتدایی و متوسطه اول روستای سفیده خوان گفت: بیش از 50 درصد دانش آموزان روستای سفیده خوان از همان روز تعطیلی مدارس تا کنون از تحصیل بی بهره اند و ازامکانات لازم برای تحصیل مجازی برخوردار نیستند.

به گزارش نصر، "حسین کوهکن" اظهار کرد: اینترنت در روستای سفیده خوان خیلی محدود است و تنها 20 درصد از روستاییان اینترنت پرسرعت دارند، با اینکه از طرف روستاییان تقاضا برای اینترنت ADSL شده است اما بدلیل نبود امکانات لازم شرکت های ارائه دهنده اینترنت ADSL اهالی با مشکل نبود اینترنت مواجه شده اند.

وی افزود: اینترنت همراه در این روستا وجود ندارد و بدلیل نبود تجهیزات از جمله دکل های مخابراتی، حتی گوشی های همراه هم اینترنت ندارند، البته نامه نگاری هایی انجام شده که تاکنون بدون نتیجه بوده است.

کوهکن ادامه داد: بیش از 50 درصد دانش آموزان روستای سفیده خوان از همان روز تعطیلی مدارس تا کنون از تحصیل بی بهره اند و ازامکانات لازم برای تحصیل مجازی برخوردار نیستند.

وی اظهار کرد: متاسفانه اکثر روستاییان سفیده خوان حتی گوشی هوشمند هم ندارند.

وی افزود: برنامه تدریس از طریق تلوزیون به دانش آموزان همه مناطق یکسان نباید باشد، چون همه دانش آموزان کل کشور در یک سطح نیستند و آنچنان که باید این برنامه ها موثر واقع می شد، نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هماهنگی هایی توسط معلمین مدرسه صورت گرفته است که از طریق تماس تلفنی با دانش آموزان به مشکلات و سوالاتشان جواب داده می شود.
 انتهای پیام/
دانش آموزان روستای سفیده خوان از تحصیل مجازی محروم اند/ اینترنت در سفیده خوان در دسترس همه دانش آموزان نیست محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار