کرونا در جهان؛

تمدید قرنطینه در هند/ ثبت بالاترین میزان ابتلا در روسیه

1399/01/26 - 14:43 - کد خبر: 18370 نسخه چاپی

نصر: تمدید قرنطینه در هند تا ۱۴ اردیبهشت، ثبت بالاترین میزان ابتلای روزانه در روسیه و رود تصاعدی در کشورهای اروپایی از تازه ترین اخبار مربوط به کرونا در جهان به شمار می رود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد که شمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در این کشور افزایش یافته است.

با افزایش دو هزار و ۷۷۴ نفری شمار مبتلایان به کرونا و فوت ۲۲ نفر در روسیه، تعداد کل مبتلایان به ۲۱ هزار و ۱۰۲ تن و فوتی ها به ۱۷۰ نفر افزایش یافته است.

از اسپانیا نیز خبر می رسد که شمار مبتلایان به ۱۷۰ هزار و ۹۹ نفر و فوتی ها به ۱۷ هزار و ۷۵۶ نفر رسیده است.

مسئولان وزارت بهداشت ایتالیا نیز گزارش دادند که تاکنون ۱۵۹ هزار و ۵۱۶ مبتلا و ۲۰ هزار و ۴۶۵ فوتی بر اثر بیماری کووید ۱۹ را ثبت کرده اند.

در بلژیک نیز با ثبت ۲۶۲ مورد جدید فوت طی ۲۴ ساعت گذشته شمار فوتی ها به چهار هزار و ۱۵۷ نفر رسیده است. همچنین با شناسایی ۵۳۰ مورد جدید ابتلا، آمار مبتلایان به ۳۱ هزار و ۱۱۹ تن رسیده است.

نخست وزیر هند نیز اعلام کرد که محدودیت ها و تدابیر مختص مقابله با ویروس کرونا در این کشور تا ۳ می (۱۴ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

موسسه رابرت کخ آلمان نیز گزارش داد که با ثبت دو هزار و ۹۶۹ مورد جدید ابتلا به کرونا شمار کرونایی ها در این کشور به ۱۲۵ هزار و ۹۸ نفر رسیده است.
انتهای پیام/
تمدید قرنطینه در هند/ ثبت بالاترین میزان ابتلا در روسیه خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار