رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی تبریز خبر داد:

احداث کمربند سبز شهری در قالب بدنه سازی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران

1399/01/26 - 12:30 - کد خبر: 18353 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی تبریز گفت: احداث کمربند سبز شهری در قالب بدنه سازی اتوبان‌های شهید کسایی و پاسداران در دستور کار شهرداری است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فریدون بابایی اقدم امروز در بازدید از روند اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جلسات متعددی در خصوص نحوه اجرای این طرح با مدیریت شهری،  شهرداران مناطق دهگانه تبریز و مدیر عامل شرکت خانه سازی برگزار شده است.
 
وی با بیان اینکه شهرداری های مناطق دو و سه اقدامات مربوط به احداث دیوار حائل و نصب فلاورباکس ها را شروع کرده اند، اظهار داشت: در بازدید میدانی و بررسی اقدامات انجام شده مشکلاتی مانند کیفیت نامطلوب و غیرفنی فلاورباکس های اجرا شده در طی سال های قبل در حوزه مناطق پنج، ۹ و ۱۰ و عدم امکان کاشت درخت، درختچه و سایر گونه های فضای سبز در آنها و دسترسی ها مشاهده شد که باید با اتخاذ تدابیر لازم این مشکلات رفع شود.
 
 
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی تبریز گفت: در این بازدید با حضور شهرداران مناطق و مسوولان ذیربط مقرر شد نسبت به اتمام عملیات احداث دیوار حایل و ترانشه برداری و عقد قرارداد با شرکت خانه سازی جهت تولید و اجرای فلاورباکس ها و برچیدن، انتقال و اصلاح  فلاورباکس های اجرا شده برای استفاده در سایر مناطق شهر اقدام شود.

بابایی اقدم، ادامه داد: اجرای این پروژه در رفع نازیبایی های تپه های لخت شهری و زیباسازی و ارتقا کیفیت بصری شهرمان موثر بوده و باید از افراد فعال در این پروژه قدردانی کرد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.
انتهای پیام/
احداث کمربند سبز شهری در قالب بدنه سازی اتوبان های شهید کسایی و پاسداران خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار