مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی؛

تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی لازمه جهش تولید است

1399/01/26 - 11:30 - کد خبر: 18341 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی گفت: تامین نیاز سرمایه در گردش واحدهای تولیدی لازمه جهش تولید و راهبرد این بانک در سال ۹۹ است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، غفور اصغر رضایی روز سه شنبه در شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان‌شرقی با اشاره به راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال ۱۳۹۹ اظهار کرد:  راهبردهای امسال با رویکرد کمک به تحقق شعار جهش تولید ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: تامین نیاز سرمایه در گردش کسب‌ و کارهای خرد، کوچک و متوسط با رویکرد تحقق شعار جهش تولید،  اولین بند از راهبردهای هفتگانه است که نشان از اولویت دهی فعالیت های این بانک به موضوع جهش اقتصاد دارد.

رضایی اضافه کرد: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای امکان فعالیت بنگاه‌های تولیدی و استمرار فعالیت، تامین نیاز سرمایه در گردش است که نیازسنجی و ظرفیت سنجی از تولیدکنندگان واقعی که در سطوح خرد و کوچک و متوسط فعالیت می‌ کنند علاوه بر کمک به ماندگاری و ادامه روند فعالیت بنگاه اقتصادی موجب تولید و حفظ اشتغال می شود.

وی اضافه کرد: بانک ها به ویژه بانک مرکزی، به عنوان متولی سیاست های پولی و ارزی، برای پشتیبانی از «جهش تولید»، به شکل دادن محیطی کمک می کند تا سیاست های کلان اقتصادی، شفاف و قابل پیش بینی و ریسک ها برای سرمایه گذاری و تولید قابل مدیریت باشد.

وی ابراز امیدواری کرد : امسال به واسطه تاکیدات صورت گرفته به موضوع جهش تولید و با توجه به اقتصادی و صنعتی بودن آذربایجان شرقی شاهد تحولات عظیمی در اقتصاد استان باشیم.
انتهای پیام/
تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی لازمه جهش تولید است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار