معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز مطرح کرد:

جایگاه ویژه توسعه فضای سبز، هوشمندسازی شهر و سیستم حمل و نقل عمومی در بودجه ۹۹ شهرداری تبریز

1399/01/26 - 11:10 - کد خبر: 18336 نسخه چاپی

نصر: معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: توسعه فضای سبز، هوشمندسازی شهر، توسعه سیستم حمل و نقل و چند پروژه عمرانی از جمله اولویت‌های بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مرتضی موحدنیا با اشاره به اولویت‌های بودجه سال ۹۹، اظهار کرد: در بودجه سال ۹۹ با توجه به تاکید شهردار مبنی بر توسعه فضای سبز شهر، توجه ویژه‌ای به این موضوع شده و بر این اساس است که ۹۹ به سال فضای سبز تبریز نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: هوشمندسازی شهر از دیگر اولویت‌های بودجه امسال شهرداری تبریز بوده و با توجه به اهمیت سازمان فناوری شهرداری تبریز در موضوع هوشمندسازی شهر، نگاهی متفاوت از قبل نسبت به بودجه این سازمان شده است.

وی بیان کرد: هوشمندسازی شهر چه در مواقع عادی و چه در بحران، موجب دورکاری و بدون حضور مردم در ادارات انجام می‌شود که نتیجه آن صرفه جویی در زمان و انرژی و تاثیرات مثبت زیادی به دنبال دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز افزود: در بودجه سالجاری به توسعه سیستم حمل و نقل عمومی نیز توجه شده و در این میان پروژه پیشرفت پروژه قطار شهری یکی از اولویت‌های مهم شهرداری تبریز در بحث توسعه سیستم حمل و نقل عمومی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی همچنین با اشاره به پروژه‌های عمرانی، یادآور شد: در بودجه ۹۹ پروژه‌های مهمی نیز چون "روگذر ارتش و پل همسان کابلی" درنظر گرفته شده که هم اکنون در حال احداث است.
انتهای پیام/
جایگاه ویژه توسعه فضای سبز، هوشمندسازی شهر و سیستم حمل و نقل عمومی در بودجه ۹۹ شهرداری تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار