اهداء چهار هزار و 800 ماسک N۹۵ به کادر درمانی استان توسط کمپین ملی نفس

1399/01/26 - 09:25 - کد خبر: 18317 نسخه چاپی

نصر: طی مراسمی در محل اتاق بازرگانی تبریز تعداد ۴۸۰۰ ماسک N۹۵ توسط کمپین ملی نفس به کادر درمانی استان آذربایجان شرقی اهداء شد.

به گزارش نصر، در این مراسم که با حضور ابراهیمی نایب رئیس اتاق تبریز، اندیش عضو هیئت نمایندگان اتاق تبریز و دکتر مقدسی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان و دکتر نامدار رئیس بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد  علاوه بر اهداء تعداد ۴۸۰۰ ماسک   N۹۵مسائل و مشکلات کادر درمانی استان مورد بررسی قرار گرفت.

ابوالفتح ابراهیمی نایب رئیس اتاق تبریز در این مراسم با قدردانی از زحمات کادر درمانی استان به عنوان مدافعان سلامت در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط فعالان اقتصادی استان و کشور گفت: فعالان اقتصادی کشور با ایجاد کمپین ملی نفس در صدد هستند تا با تامین اقلام مورد نیاز کادر درمان، قدردان بخشی از  تلاش های بی شائبه این قشر زحمت کش باشند.
نایب رئیس اتاق تبریز اظهار امیدواری نمود با همکاری و هم افزایی بخش های مختلف جامعه در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانیم بر ویروس کوید ۱۹ غلبه نماییم.

سونیا اندیش عضو هئیت نمایندگان اتاق تبریز، هدف عمده ایجاد این کمپین را تهیه اقلام مورد نیاز کادر درمانی کشور از طریق تولید یا واردات ، عنوان نمود و افزود: در همین راستا تولید لباس های ایزوله، در سایت های تهران ، یزد و منطقه آزاد ارس با تولید روزانه یک هزار عدد لباس ایزوله شروع به کار نموده است.

وی افزود: با راه اندازی کارگاه تبریز و افزایش تولید لباس ایزوله در تلاش هستیم حداقل بخش کوچکی از اقلام مورد نیاز کادر درمانی کشور را تامین نماییم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تبریز با یادآوری این نکته که تامین وسایل و اقلام مورد نیاز با  استانداردهای مورد قبول در حوزه پزشکی  یکی از دغدغه های عمده بخش درمان کشور می باشد، گفت: در همین راستا کمپین نفس در اولین مرحله تعداد ۴۸۰۰ ماسک  N۹۵را با استانداردهای جهانی تقدیم کادر درمانی استان می نماید.

وی اظهار امیدواری نمود: با حمایت های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی کشور و استان این حمایت ها به طور مستمر تا ریشه کن نمودن این بیماری ادامه یابد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تبریز با تاکید بر این نکته که قطع زنجیره شیوع ویروس کوید ۱۹ در همکاری اقشار مختلف جامعه از طریق خود داری از سفرهای غیر ضروری است اظهار داشت:لازم است مردم به خاطر خود، خانواده و نیز کادر درمانی کشور از سفرهای غیر ضروری پرهیز نمایند تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن بر این بیماری فائق آییم.

او با تاکید بر مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی اظهار امیدواری نمود: با حمایت های فعالان اقتصادی امکان کنترل این بیماری با اقدامات پیشگیرانه  محقق گردد.

 مسئولان درمانی استان نیز در این مراسم، با قدردانی از حمایت های فعالان اقتصادی کشور از طریق کمپین نفس ، این حمایت ها  را در شرایط سخت مواجهه با ویروس کرونا مهم ارزیابی نمودند و حمایت روحی و روانی و تامین اقلام و وسایل مورد نیاز کادر درمانی استان را حداقل اقدامات لازم برای پشتیبانی از کادر درمانی استان خواندند.
انتهای پیام/
اهداء چهار هزار و 800 ماسک N۹۵ به کادر درمانی استان توسط کمپین ملی نفس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار