رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز خبر داد:

بهره‌گیری از ۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضدعفونی معابر شهری

1399/01/25 - 16:50 - کد خبر: 18299 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا روزهای اخیر، ۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضد عفونی معابر و خیابان‌های تبریز استفاده شده است.

به گزارش نصر، محمدحسین حسن‌زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: همچنین حدود ۱۰۰ هزار لیتر نیز محلول ضدعفونی کننده سطح برای داخل ساختمان‌ها و اداره ها استفاده شده است.

او با اشاره به ضدعفونی سطح شهر افزود: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی در خصوص محلات پرخطر و آلوده، برنامه‌های ضدعفونی سطح شهر بطور روزانه و زمانبندی شده توسط ستاد مقابله با کرونا به مناطق اعلام می شود.

حسن‌زاده ادامه داد: همچنین برنامه روزانه دیگری نیز توسط اکیپ‌های سازمان آتش نشانی انجام می‌شود که تا امروز تمام مجتمع‌های عمومی بدون استثنا و با نوبت و زمان بندی ضدعفونی می‌شوند.

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از برنامه ریزی برای ساماندهی گروه‌های خودجوش خبر داد و افزود: علاوه بر نیروهای ضدعفونی کننده در شهرداری از جمله خدمات شهری و آتش نشانی، نیروهای مستقل دیگری نیز در این ستاد مشغول فعالیت هستند که مواد ضدعفونی کننده برای این افراد توسط شهرداری تبریز تامین می‌شود.

حسن‌زاده ادامه داد: به ازای هر روز و هر تعداد کارگر ماسک تهیه می‌شود و از طریق ستاد مرکز در اختیار مدیریت پسماند قرار می‌گیرد و در اختیار پاکبانان و کارگران قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از اعمال محدودیت هایی را برای حفظ سلامت کارکنان خبر داد و گفت: تمام خریدهایی که برای حفظ سلامت سطح شهر لازم بود انجام شده برای ضدعفونی سطح شهر تا خردادماه مشکلی نخواهیم داشت.
انتهای پیام/
 بهره‌گیری از ۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضدعفونی معابر شهری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار