رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

تعداد بیماران کرونا در کدام شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی بیشتر هستند

1399/01/25 - 15:46 - کد خبر: 18294 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان، 57 و فوت‌شدگان 69 سال است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، محمدحسین صومی امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: شهرهای اهر، سراب، میانه، شبستر، مرند، تبریز و مراغه از نظر نسبت مبتلایان قطعی به کل جمعیت، بالاتر از میانگین استانی قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان، 57 و فوت‌شدگان 69 سال است، افزود: درصد ابتلای اطرافیان بیماران در استان، 9 درصد است که پایین‌تر از میانگین کشوری است.
 
صومی با اشاره به فعالیت مراکز سلامت در اجرای طرح غربال‌گری و پاسخ‌گویی به مراجعان، گفت: شهر تبریز از نظر پذیرش مراجعان در مراکز سلامت 16 ساعته، رتبه اول کشور را دارد و در زمینه بهداشت محیط و بازرسی‌های بهداشت حرفه‌ای نیز اقدامات خوبی در استان انجام شده است.
 
در این جلسه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی درخصوص اقدامات کمیته اقتصادی و رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان درخصوص عملکرد کمیته علمی و فناوری ستاد مقابله با کرونا گزارش دادند.
 
همچنین درخصوص نحوه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی از طریق رسانه‌های رسمی و مدیریت اخبار و اطلاعات منتشرشده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/
تعداد بیماران کرونا در کدام شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی بیشتر هستند خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار