با تولید روزانه در فرهنگسرای فرشته/

نیاز پرسنل و پاکبانان شهرداری منطقه پنج به ماسک تامین شد

1399/01/25 - 15:16 - کد خبر: 18290 نسخه چاپی

نصر: نیاز روزانه پرسنل و پاکبانان شهرداری منطقه پنج تبریز به ماسک با شروع تولید آن در فرهنگسرای کوی فرشته این منطقه تامین شده است.

به گزارش نصر، این مطلب را سعید مطلبی معاون مالی و اقتصادی منطقه پنج در جریان بازدید از روند تولید ماسک در فرهنگسرای فرشته اعلام کرد و گفت: با تلاش مربیان مراکز فرهنگی مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه پنج تبریز ماسک مورد نیاز کلیه پرسنل و پاکبانان این منطقه تولید می شود.

وی افزود: با تولید روزانه حدود هزارعدد ماسک نیازی به خرید از بازار آزاد برای این منطقه احساس نمی شود.

مطلبی در ادامه با اشاره به اینکه ماسک های تولید شده پس از استریل شدن و تایید دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اختیار پرسنل شهرداری قرار می گیرد اظهار داشت: شهرداری منطقه پنج آماده همکاری با مراکز فرهنگی سایر مناطق دهگانه برای آموزش مربیان فرهنگی درزمینه تولید ماسک می باشد.


معاون مالی و اقتصادی منطقه همچنین از توزیع دستکش و مواد ضد عفونی کننده بین پرسنل و پاکبانان منطقه پنج برای مقابله با کرونا ویروس خبر داد و در این رابطه افزود: حفظ سلامتی کلیه کارکنان و پاکبانان زحمت کش اولویت مدیریت منطقه است که جادارد از طرف مجموعه خدمتگزار از مهندس نساج شهردار منطقه قدردانی شود.


همچنین به گفته وی روزانه  در ورودی ساختمان اداری  شهرداری منطقه پنج تبریز طرح غربالگری و ضد عفونی توسط بسیجیان پایگاه مقاومت امام محمد باقر(ع) این منطقه انجام می شود.
انتهای پیام/
   نیاز پرسنل و پاکبانان  شهرداری منطقه پنج به ماسک تامین شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار