فرمانده سپاه عاشورا؛

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی/ مهمانسراهای ادارات نقاهتگاه بیماران کرونایی می‌شود

1399/01/25 - 11:56 - کد خبر: 18255 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا گفت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در کل استان جمع آوری و توزیع شده است که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، از تبریز سردار عابدین خرم در اولین نشست ستاد هماهنگی رزمایش مواسات، همدلی، کمک مؤمنانه با ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج در امدادرسانی به نیازمندان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا تاکنون ۲۵میلیون متر مربع از مناطق پرخطر با همکاری شهرداری‌ها ضدعفونی شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به نیاز مردم استان به ماسک تاکنون یک میلیون ۶۵۰ هزار عدد در پایگاه‌های مقاومت ماسک تولید شده است.

سردار خرم با بیان اینکه ۵ هزار بسته معیشتی در آغاز شیوع بیماری توزیع شده بود، گفت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در کل استان جمع آوری و توزیع شده است که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اوج این کمک های مومنانه مردم در نیمه شعبان بود که بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب بسیجان استان ۱۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

سردار خرم با اشاره به شناسایی افراد نیازمند در سطح محلات کم برخوردار گفت: کمک‌های هدفمند نقدی و غیرنقدی توسط سپاه و بسیج مردمی در اقصی نقاط استان در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: رزمایش انفاق با پوشش افراد بستری در بیمارستان، ترخیص شده از مراکز درمانی، افراد قرنطینه شده در منزل و خانواده‌های که عضوی از آنها از دنیا رفته است، باید دنبال شود.

مهمانسراهای ادارات نقاهتگاه بیماران کرونایی می‌شود
جهانگیری معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی هم در این نشست با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استارآپ‌ها گفت: شرکت‌های فناور و نوآور میتوانند با ارائه خدمات نوین در شناسایی و توزیع بسته‌های معیشتی نقش آفرین باشند.

وی گفت: از ظرفیت خیران حوزه اقتصادی هم می‌توان برای کمک رسانی به مردم بهرمند شد.

جهانگیری با اشاره به ایجاد نقاهتگاه‌های موقت برای بیماران کرونایی که نیاز به قرنطینه خانگی دارند، گفت: برای جلوگیری از آلوده شدن اعضای خانواده فرد مبتلا و جامعه، مهمانسراهای ادارات بعنوان نقاهتگاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/
توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی/ مهمانسراهای ادارات نقاهتگاه بیماران کرونایی می‌شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار