رئیس حوزه هنری استان خبر داد:

برگزاری پویش استانی «در خانه کتاب بشنویم» در آذربایجان شرقی

1399/01/25 - 09:45 - کد خبر: 18239 نسخه چاپی

نصر: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری پویش استانی "در خانه کتاب بشنویم" در استان خبر داد.

به گزارش نصر، سیدمحمدحسین بلاغی با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، پویش استانی "در خانه کتاب بشنویم" با همکاری حوزه هنری آذربایجان شرقی و بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با توجه به شرایط ایجاد شده در رابطه با گسترش بیماری کرونا، با هدف ترغیب مردم به ماندن در خانه و بر طرف کردن بخشی از نیازهای فرهنگی مردم انجام می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند کتاب‌های صوتی منتشر شده در حوزه تاریخ شفاهی را از سایت حوزه هنری آذربایجان شرقی به نشانی artabriz.ir دریافت کنند: به 10 نفر از عزیزانی که بهترین خلاصه کتاب را بنویسند، هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان با بیان این‌که حوزه هنری استان برنامه‌های مختلفی را در هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی برگزار می‌کند، ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های مجازی، عصر شعر روایت قلم، عصر داستان، تولید کلیپ‌های مختلف و همچنین سایر فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی با هدف ترویج هنر انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، علاقمندان می‌توانند خلاصه کتاب را به ایمیل artabriz@yahoo.com و یا دایرکت اینستاگرام @hhtabriz تا 30 اردیبهشت ماه 1399 ارسال کنند.
انتهای پیام/
برگزاری پویش استانی «در خانه کتاب بشنویم» در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار