هواشناسی ایران|

تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه/ پیش‌بینی سازمان هواشناسی تغییر کرد

1399/01/24 - 17:44 - کد خبر: 18220 نسخه چاپی

نصر: سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه و ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور در این روز خبر داد. این سازمان پیش‌تر از ورود سامانه بارشی طی روز چهارشنبه خبر داده بود.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، بر اساس جدیدترین تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال،شمال غرب،دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از زاگرس مرکزی، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور بارش باران،گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌های امروز یکشنبه مربوط به استان‌های فارس، نیمه شمالی فارس، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی است.

فردا به‌جز جنوب و برخی مناطق غرب کشور در سایر مناطق این شرایط پیش‌بینی‌شده که شدت بارش‌ها مربوط به شمال هرمزگان، کرمان،نیمه جنوبی فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ شمال استان مرکزی و غرب سمنان است.

روز سه شنبه در نیمه شرقی کشور، بخش‌هایی از سواحل شمالی،مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده و در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما روی خواهد داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز چهارشنبه در استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و به‌تدریج کرمان و مناطقی از سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و روز پنجشنبه در جنوب، جنوب شرق و بخش‌هایی از شرق کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

این سازمان همچنین از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سمت شمال غرب خبر داده است. پیش‌تر سازمان هواشناسی زمان ورود سامانه بارشی به کشور را روز چهارشنبه اعلام کرده بود.
انتهای پیام/
تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه/ پیش‌بینی سازمان هواشناسی تغییر کرد خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار