خبر/

درخواست بازیکن تراکتور برای کمک به نیازمندان در روزهای کرونایی

1399/01/24 - 16:30 - کد خبر: 18215 نسخه چاپی

نصر: بازیکن بومی تیم فوتبال تراکتور از هم‌وطنان و مردم آذربایجان درخواست کرد تا برای کمک به نیازمندان در این شرایط کرونایی وارد عرصه شده و دست همت به یکدیگر بدهند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر ایمانی امروز در صفحه فضای مجازی خود با اعلام اینکه برای همه گونه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه آماده است، اعلام کرد: در این زمینه برنامه‌ای برای افتتاح حساب بانکی به نام «تراکتور» با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط به منظور کمک به نیازمندان در دست اقدام دارم.

وی گفت: تراکتور تنها به داخل مستطیل سبز و مباحث فوتبالی خلاصه نمی‌شود و ما می‌خواهیم به افراد نیازمند که در تهیه ماسک، مواد ضدعفونی و اقلام اساسی مشکل دارند، نیز کمک کنیم.

ایمانی اظهار داشت: بنده از مالک و مدیریت باشگاه تراکتور، سرمربی تیم و بازیکنان هم در این کار خیر درخواست کمک دارم، هرچند می‌دانم که مالک باشگاه در این امور پیش قدم بوده و همواره کمک می‌ کنند.

هافبک جنگنده تراکتور درباره وضعیت این تیم نیز گفت: شرایط ما تا پیش از تعطیلی لیگ به خاطر کرونا خوب بود و تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی رسیدن به حداقل یک عنوان قهرمانی در سالجاری است.

ایمانی نقش ساکت الهامی سرمربی تیم در بهبود وضعیت جدولی تراکتور را بسیار موثر دانشت و ادامه داد: الهامی زمانی هدایت تیم را برعهده گرفت که تیم در شرایط بحرانی بود و تاکنون نتایج بسیار خوبی گرفته‌ که باعث شده تمامی مردم آذربایجان از وی راضی باشند.

وی با بیان این‌که الهامی به هر تیمی رفته آن را احیا کرده است، گفت: وی با توجه به این‌که ماشین‌سازی را هم احیا کرد، نتایج خوبی نیز با تراکتور گرفته و در دل مردم جا باز کرده‌اند و من به عنوان یک هوادار تراکتور از آقای الهامی تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/
درخواست بازیکن تراکتور برای کمک به نیازمندان در روزهای کرونایی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار