مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس خبر داد:

ارائه تسهیلات چهار درصدی به شرکت‌های فناوربرای تولیداقلام مقابله باکرونا

1399/01/24 - 16:35 - کد خبر: 18214 نسخه چاپی

نصر: مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس از ارائه تسهیلات چهار درصد به شرکت‌های فناور و دانش بنیان در زمینه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، پریسا بهلولی با اعلام این خبر گفت: مرکز رشد واحدهای فناور ارس و صندوق پژوهش و فناوری ارس در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای تولید اقلام و محصولات مقابله با ویروس کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، این صندوق در خصوص حمایت مالی از شرکت‌های دانش بنیان و فناور اعلام آمادگی کرده بود که به ۴ شرکت واجد شرایط تسهیلاتی با کارمزد ۴ و ۱۱ درصد تخصیص یافته است.

بهلولی گفت: در همین راستا از محل مرکز رشد واحدهای فناور، به سه شرکت در زمینه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، تسهیلات ۲۰۰ الی ۵۰۰ میلیون ریالی با نرخ کارمزد چهار درصد و به یک شرکت در زمینه تولید ماسک ۵۰۰ میلیون ریال وام ۱۱ درصد از محل صندوق پژوهش و فناوری ارس پرداخته شده است.

وی در ادامه افزود: برای سه شرکت مذکور علاوه بر ارائه تسهیلات، ۵۰ درصد تخفیف استفاده از سالن‌های تولید سازمان منطقه آزاد ارس نیز در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/
 ارائه تسهیلات چهار درصدی به شرکت‌های فناوربرای تولیداقلام مقابله باکرونا خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار