رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

انجام 107 هزار ماموریت اورژانسی در آذربایجان‌شرقی

1399/01/24 - 15:41 - کد خبر: 18205 نسخه چاپی

نصر: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: درسال 98 کارشناسان اورژانس در مجموع، 107 هزار و 897 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی انجام دادند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، فرزاد رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۵٫۳۷ درصدی ماموریت‌های اورژانس در مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: از مجموع این ماموریت‌‌ها ۸۷هزار و ۹۳۳ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۹هزار و ۹۶۵مورد ماموریت تصادفی بود.

وی ادامه داد: ۴۲هزار و ۷۴۸ بیمار غیرتصادفی و ۱۹هزار و ۴۸۱ مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس این مرکز به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

متخصص طب اورژانس دانشگاه  گفت: کارشناسان اورژانس برای 2 هزار و 289 مصدوم تصادفی اقدامات درمانی در محل انجام دادند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه فوتی‌های تصادفات رانندگی ۶٫۵۳ افزایش داشت خاطرنشان کرد: در مجموع ، فوت سه هزار و 60  نفر در ماموریت‌های غیرتصادفی و ۳۱۰نفر در ماموریت‌های تصادفی توسط کارشناسان اعزامی این مرکز تایید شد.
 
رحمانی ادامه داد: در این مدت برای پنج هزار و 673  بیمار قلبی، سه هزار و 455 بیمار تنفسی، ۹۱۲ نفر به دلیل سکته مغزی، دو هزار و 817  مورد به دلیل سقوط ،  دو هزار و 855 نفر به علت مسمومیت غیر از مونواکسید کربن و ۸۶۳ نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه شده است.
انتهای پیام/
انجام 107 هزار ماموریت اورژانسی در آذربایجان‌شرقی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار