جزئیات مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز/

تداوم تعطیلی ها در شهرستان تبریز

1399/01/23 - 17:12 - کد خبر: 18132 نسخه چاپی

نصر: در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز با حضور فرماندار تبریز تصمیمات جدیدی در طرح فاصله گذاری اجتماعی اتخاذ شد.

به گزارش نصر، در  جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز که با حضور فرماندار تبریز برگزار شد؛ فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای (غیر ازسوپرمارکتها، بهداشتی و شوینده)، پاساژها، مجتمع های اداری و بازارهای مسقف، آرایشگاه و سالن های زیبایی،  آموزشگاه های رانندگی، رستوران ها و اغذیه فروشی، طباخی و فست فود،  گرمابه، استخر، سونا و ماساژ، نمایشگاه ها و مراکز تجاری- مراکز تفریحی، بازی و گیم نت، باشگاه های ورزشی، بدنسازی، تالارهای پذیرایی و گردهمایی، قهوه خانه، چای خانه و کافی شاپ جز مشاغل پرخطری هستند که تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهند بود.

همچنین ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد: اصنافی که مغازه آنها باز است باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند، در صورت مشاهده و عدم رعایت براساس قانون برخورد خواهد شد.

در این جلسه عنوان شد که بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان در طرح سلامت، غربالگری شدند و ادامه این طرح بهطور جد اجرا خواهد شد.

طرح غربالگری درتمامی ورودی و خروجی های تبریز تا ۳۰ فروردین توسط اکیپ های متشکل از پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت با اعمال محدودیت، اجرا خواهد شد.

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تمام پارکها و مراکز تفریحی سطح شهر تا ۳۰ فروردین بسته خواهند بود.

همچین در جسلسه ستاد مبارزه با کرونا عنوان شد که مترو، اتوبوسرانی و ترمینال برون شهری تا ۳۰ فروردین خدمات ارائه نخواهند داد.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات در راستای مبارزه با ویروس کرونا درسطح شهر ساماندهی و بصورت محله محور اجر خواهد شد.

همچین مقرر شد که تمامی اقدامات خیرین ، سازمانهای مردم نهاد مرتبط، پخش مواد ضدعفونی کننده و تولید ماسک در شهرستان هدفمند و ساماندهی شود.

در این جلسه اعلام شد که به منظور پیشگیری از هرگونه تخلفات تیم های ترکیبی و نظارتی بر عملکرد صنوف نظارت خواهند داشت.
انتهای پیام/
تداوم تعطیلی ها در شهرستان تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار