شهردار ارومیه؛

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه از سر گرفته شد

1399/01/23 - 15:12 - کد خبر: 18121 نسخه چاپی

نصر: شهردار ارومیه گفت: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه که طی هفته‌های گذشته در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا متوقف شده بود، از امروز، شنبه از سر گرفته شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمد حضرت‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: رانندگان در بخش اتوبوسرانی درون شهری ارومیه از امروز با رعایت موارد بهداشتی به تناسب ظرفیت اتوبوس، اقدام به سوار کردن مسافر خواهند کرد.

وی با اشاره به تداوم ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی ارومیه اضافه کرد: از شهروندان نیز درخواست می کنیم از کارت بلیط الکترونیک استفاده کنند.

وی بیان کرد: ناوگان تاکسی‌رانی نیز با  رعایت موارد بهداشتی و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها دو نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

وی از آغاز پویش جمع‌آوری کمک های مردمی جهت حمایت از نیازمندان جامعه در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در این مقطع و همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهترین حرکت آن است که از نیازمندان طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستگیری و حمایت کرد.

شهردار ارومیه ادامه داد: در اردیبهشت ماه نیز توزیع بسته های حمایتی برای  نیازمندان توسط قرارگاه امام خامنه ای (مدظله العالی) در این شهر آغاز می شود.

بنا به این گزارش، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه از ۲۶ اسفند تعطیل شده بود.
این تعطیلی ۲۶ روز به طول انجامید.
انتهای پیام/
فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه از سر گرفته شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار