مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

بهبودی بیش از 85 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در مراکز درمانی تأمین اجتماعی

1399/01/23 - 13:22 - کد خبر: 18103 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در مراکز درمانی این سازمان بیش از 85 درصد از افراد مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافتند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، ابوالفضل آفریده مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگویی درباره روند درمان بیماران کرونایی در مراکز درمانی ملکی این سازمان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت نسبت به گذشته مطلوب‌تر شده است و اگر مردم کمک کنند و با ماندن در خانه و رعایت مسائل بهداشتی وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز کمی محدودیت‌ها برداشته شده است و باید دید در چند روز آینده با کمتر شدن محدودیت‌ها چه وضعیتی خواهیم داشت.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در روزهای آینده شیب ابتلا به بیماری کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ملایم‌تر کنیم و در کل بتوانیم سلامت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جامعه برگردانیم.

آفریده خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 12 هزار و 400 نفر به عنوان بیماران کرونایی در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی بستری شده‌اند که 10 هزار و 52 نفر از آنها کاملا بهبود یافته‌اند و هزار و 147 نفر نیز هم چنان بستری هستند.

وی افزود: در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی نیز بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت اقدامات لازم صورت می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم با اقدامات صورت گرفته شیب افزایش مبتلایان به کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دهیم.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: مطابق دستور العمل وزارت بهداشت به دنبال آن هستیم که بیمارستان‌هایی که خلوت‌تر هستند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با بیمارستان‌های وزارت بهداشت تجمیع کنیم و بیماران غیر کرونایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز در روزهای آینده در بیمارستان‌ها بپذیریم و مداوای آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز شروع کنیم.

آفریده یادآور شد: استان‌هایی که در ابتلا به ویروس کرونا رتبه اول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند، این روزها وضعیت بهتری دارند، مانند استان قم که در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی تعداد مبتلایان کاهش پیدا کرده است و دیگر استان‌ها از جمله گیلان، مازندران، قزوین، اراک و گلستان نیز حدودا تعداد بیماران مبتلا به کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دادند.
انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بهبودی بیش از 85 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در مراکز درمانی تأمین اجتماعی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار