فرمانده انتظامی شهرستان ابهر؛

۱۶ کیلو و ۴۴۵ گرم موادمخدر در شهرستان‌های ابهر و خدابنده کشف شد

1399/01/23 - 12:00 - کد خبر: 18089 نسخه چاپی

نصر: ۱۶ کیلو و ۴۴۵ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در سطح شهرستان های ابهر و خدابنده از توابع استان زنجان کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان، موفق به کشف و ضبط هشت کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی شدند.

سرهنگ داوود مرسلی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: پلیس این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در رابطه با بحث موادمخدر در مسیرهای ارتباطی این شهرستان، موضوع به منظور شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ابهر با انجام چند عملیات مختلف موفق شدند ۶ متهم را  شناسایی و دستگیر کرده و این مقدار مواد مخدر صنعتی وسنتی را از آنان به دست آورند.

مرسلی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان ابهر، معرفی شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.


کشف هشت کیلو و ۴۴۵ گرم تریاک در شهرستان خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: مقدار هشت کیلو و ۴۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از دو سوداگر مرگ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: در پی گزارش های رسیده مبنی بر اینکه این دو سوداگر مرگ، قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان خدابنده را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده با همکاری عوامل عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بررسی صحت و سقم موضوع،  خودروی متهمان را در مسیر ورودی شهر قیدار از سمت محور ابهر به خدابنده شناسایی کرده و دستور توقف صادر کردند.

غنیمتی افزود: در بازرسی از این خودرو، این مقدار مواد مخدر را که به طرزی ماهرانه در باک خودرو جاساز شده بود را کشف کرده و متهمین را به منظور اعمال قانون و تحویل به مراجع قضایی، دستگیر کردند.
انتهای پیام/
۱۶ کیلو و ۴۴۵ گرم موادمخدر در شهرستان‌های ابهر و خدابنده کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار