پیام فرمانده سپاه عاشورا و فرماندار تبریز به دنبال درگذشت پیشکسوت رسانه‌ای استان

1399/01/23 - 11:03 - کد خبر: 18082 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و فرماندار تبریز به دنبال درگذشت پیشکسوت رسانه‌ای استان "حاج رضا رضوانی" پیام های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، پیام سردار خرّم فرمانده سپاه عاشورا و حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انّالله و انّا الیه راجعون
با اظهار تاسف و ابراز تالّم در آغازین روزهای فصل بهار، شاهد خزان شدن یکی از گل‌های معطّر سپاه عاشورا شدیم!
زنده یاد جناب سرهنگ رضا رضوانی یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود که توانست دوشادوش شهید جباری ها و فتح آبادی ها، حماسه آفرینی های رزمندگان غیور آذربایجان ولایتمدار را لحظه به لحظه به تصویر کشیده و افتخار آفرینی فرزندان برومند آذربایجان شهید پرور را در تاریخ پر افتخار دوران دفاع مقدس به ثبت برساند.

روانشاد رضوانی علاوه بر صیانت از آرمانها و ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) که در کسوت پاسداری تلاش می کرد، در سنگر مستحکم صدا و سیما نیز با تولید برنامه های فاخر و ارزشی در راستای تحقق بخشیدن به منویّات امامین انقلاب و نیز در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت توانست آثار ارزشمندی از خود به یادگار بگذارد که ماندگارترین شان برنامه رادیویی پاسدار سسی بود که هنوز هم نوای دلنشین آن در گوش رزمندگان اسلام طنین انداز است.

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند
زنده یاد رضوانی بی تردید یکی از چهره‌های ماندگار حوزه فرهنگ، تبلیغات، روابط عمومی و مدیریت استان بود که با برخورداری از پتانسیل و انرژی بالا توانست در حوزه‌های مذکور خوش بدرخشد. ولی بقول حضرت حافظ:
خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود!

اینجانبان، ارتحال جانسوز و نابهنگام این پاسدار ولایی و هنرمند ارزشی را در وهله اول به پاسداران و بسیجیان و به قاطبه هنرمندان متعهّد و ارزشی و در وهله ثانی به خانواده داغدار و سوگوار، آشنایان و وابستگان ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، از درگاه حضرت احدیت طلب غفران و مغفرت می نماییم.

فرمانده سپاه عاشورا - سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا - حسن کاملی فر

پیام تسلیت بهروز مهدوی، فرماندار شهرستان تبریز به شرح زیر است:
اناالله و اناالیه راجعون
سرهنگ جانباز سرافراز اسلام زنده یاد حاج رضا رضوانی عاشق ولایت و رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس دارفانی را ودا گفت و به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب شهادت این دلاور خطه آذربایجان و عاشق ولایت را به خدمت مردم شریف ، خانواده صبور و بازماندگان محترم ایشان تسلیت و از خدواند متعال برای آنمرحوم علودرجات را مسئلت می‌نمایم.

بنا به این گزارش، حاج رضا رضوانی، سرهنگ بازنشسته، رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس و پاسدار عرصه رسانه پس از مدتی بیماری، صبح روز گذشته به علت ایست قلبی آسمانی شد.
انتهای پیام/
پیام فرمانده سپاه عاشورا و فرماندار تبریز به دنبال درگذشت پیشکسوت رسانه‌ای استان خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار