معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان؛

هلال احمر، جوانان مفقودی را در ارتفاعات طارم پیدا کرد

1399/01/23 - 10:15 - کد خبر: 18076 نسخه چاپی

نصر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از پیدا شدن جوانان طارمی در اتفاعات این شهرستان خبرداد و گفت: پس از ۶ ساعت تلاش و جست و جو این افراد پیدا شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، غفور آقاجانلو امروز به خبرنگاران اعلام کرد: سه جوان طارمی روز گذشته (جمعه) به منظور پیاده روی عازم ارتفاعات شهرستان طارم شده بودند.

وی تاکید کرد: این جوانان پس از طی مسیر در راه بازگشت با وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی مسیر را گم می کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ساعت ۲۳:۳۰ شامگاه گذشته مفقودی آنان توسط فرمانداری شهرستان به جمعیت هلال احمر طارم اعلام شد.

آقاجانلو اظهار داشت: دو تیم عملیات امداد و نجات شهرستان طارم بلافاصله به ارتفاعات روستای سرخ آباد اعزام و پس از ۶ ساعت تلاش بی وقفه و جست و جو این جوانان مفقود شده را ساعت ۵:۳۰ صبح امروز پیدا کردند.

وی یادآوری کرد: تیم های عملیات امداد و نجات هلال احمر این جوانان را در ۵۰ کیلومتری ارتفاعات روستای سرخ آباد پیدا کرد و آنان را به آغوش خانواده بازگرداند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.
انتهای پیام/
هلال احمر، جوانان مفقودی را در ارتفاعات طارم پیدا کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار