مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خبر داد:

تولید بیش از 33 هزار عدد ماسک و لباس ایزوله توسط مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی

1399/01/23 - 09:45 - کد خبر: 18068 نسخه چاپی

نصر: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با مشارکت مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی، در راستای کمک به کاهش انتشار بیماری کووید 19 در استان چرخ کارگاه های تولیدی مهارت استان را با هدف کمک به کاهش انتشار بیماری کرونا به حرکت درآورد.

به گزارش نصر، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با مشارکت مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی، در راستای کمک به کاهش انتشار بیماری کووید 19 در استان چرخ کارگاه های تولیدی مهارت استان را با هدف کمک به کاهش انتشار بیماری کرونا به حرکت درآورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده از تولید 333 هزار و 818 عدد ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه آذربایجان شرقی تا نیمه اول فروردین ماه خبر داد.

نماینده ضمن اشاره به وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به انتشار این ویروس و ضررورت همکاری آحاد جامعه تا مهار این ویروس منحوس، خانواده مهارت استان در دو بخش دولتی و خصوصی در اقدامی جهادی نسبت به اجرای این طرح گام های موثری برداشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این طرح مراکز آموزش فنی و حرفه ای به ترتیب؛ مرند 135 هزار، شبستر 33 هزار و 600، میانه 32 هزار، بستان آباد 28 هزار اسکو 16 هزار، اهر 24 هزار و 818، مرکز سه تبریز 23 هزار و 700، کلیبر 14 هزار، هریس 9 هزار و 200، بناب دو هزار 500 و مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر نیز به تعداد 15 هزار عدد در تولید ماسک و لباس ایزوله مشارکت داشته اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی همچنین از اختصاص کمک های نقدی این اداره کل به ارزش 80 میلیون ریال توسط بخش دولتی و خصوصی در این راستا در استان خبر داد.

نماینده خاطر نشان کرد: در این طرح خداپسندانه تعداد 81 نفر از نیروی کار ماهر فعال در بخش دولتی و خصوصی  همکاری نموده اند.
انتهای پیام/
تولید بیش از 33 هزار عدد ماسک و لباس ایزوله توسط مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار