کریم صادقزاده تبریزی؛

مردم آسیب دیده اند؛ به فکر همراهی با مردم باشیم/ بسیج چهار هزار نفری شهرداری تبریز برای مقابله با کرونا

1399/01/23 - 09:45 - کد خبر: 18064 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در این شرایط برای تکریم شهروندان موظف به حرکت به سمت شهر هوشمند و الکترونیک هستیم و این یکی از فرصت هایی است که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش نصر، کریم صادقزاده تبریزی گفت: سال گذشته مجموعه مدیران شهرداری تلاش کردند تا سال را به خوبی سپری کنیم. اهتمام همه اعضای شورای شهر تبریز نیز تسهیل امور شهرداری بود و در سایه همدلی، امورات شهر به نفع مردم پیش رفت و با کوچک‌ترین مانعی از سوی شورا و شهرداری مواجه نبودیم و در کل می توان گفت نمره مدیریت شهری با توجه به وضعیت اقتصادی نمره قابل قبولی بوده است. 

 صادقزاده ادامه داد: مردم در شرایط فعلی آسیب دیده‌اند و لازم است با آن‌ها همراهی لازم انجام شود. رمز موفقیت مدیریت شهری، همراهی با مردم است و باید مراقب باشیم که کارهای مردم به سمت حواشی کشیده نشده و تنها به فکر کار کردن برای مردم و ارایه خدمات بهینه بیشتر باشیم.

 کریم صادقزاده افزود: شهروندان اطمینان داشته باشند که فضاهای شهری، آلوده نیست. شهرداری تبریز چندین وظیفه اصلی بر عهده دارد و مقابله با کرونا در این برهه از زمان در جهت سلامتی وآسایش شهروندان از وظایف اصلی بر اساس سیاست ها و برنامه های تدوینی شورای شهر تبریز به شمار می‌رود و اقدامات شهرداری تا زمان قطع زنجیره ادامه خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریزگفت: کار شهرداری تعطیل بردار نیست زیرا شهرداری به عنوان خط مقدم جبهه شهر باید کارها را انجام دهد تا مردم و سایرین به راحتی بتوانند کارهای خود را در خانه و محل کار انجام دهند.
وی گفت: با وجود چالش ها و مشکلاتی که هست  شهرداری و شورای  اسلامی شهر تبریز همچنان به مسیر خود همانا خدمت بی منت به مردم ادامه می دهد. با وجود پاره ای از مسائل ، مديريت شهری به عنوان یک موجود زنده باید به فعالیت خود ادامه دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: از تلاش شبانه‌روزی کارگران و کارکنان صدیق شهرداری به ویژه در حوزه خدمات شهری ، سلامت ، پسماند، پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و آتش نشانی تشکر می کنیم.

کریم صادقزاده با اشاره به تلاش بیش از چهار هزار نفر نیرو در شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: آن ها که سلامتی خود را برای حفظ سلامتی مردم به خطر انداخته اند و به طور مستقیم برای نظافت شهر و ضدعفونی معابر تلاش کردند قابل تقدیر است.

صادقزاده گفت: اگر همکاری مردم ادامه یابد، شاهد عبور از این وضعیت فعلی کرونا خواهیم بود. قطعاً همکاری مردم، فرهنگ آن ها را نشان می دهد. از تمام شهروندان که در این مسیر همراهی و همکاری لازم را دارند، تشکر می‌کنیم. مردم تبریز قطعاً قدرشناس خادمین خود در سنگر شهرداری و شورای شهر تبریز هستند و کارگران پاکبان و سایر تلاشگران کلیه واحدهای شهرداری تبریز در عمل ثابت کردند که با مردم همراه هستند و در جهت رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر تبریز از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
انتهای پیام/
 مردم آسیب دیده اند؛ به فکر همراهی با مردم باشیم/ بسیج چهار هزار نفری شهرداری تبریز برای مقابله با کرونا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار