راه‌اندازی سامانه هوشمند دورکاری اتفاقات برق تبریز

1399/01/22 - 12:33 - کد خبر: 18049 نسخه چاپی

نصر: سامانه‌ هوشمند دورکاری کارکنان مرکز اتفاقات و حوادث ۱۲۱ تبریز در راستای خدمات غیرحضوری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پاسخگویی به ۳ هزار تماس روزانه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز راه‌اندازی شد.

به گزارش نصر، این سامانه برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب به منظور دستیابی به اهداف و برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز راه اندازی شده است و با این اقدام از رفت ‌و آمدهای حضوری کارکنان این شرکت جلوگیری به عمل آمد.
با ایجاد امکان پاسخگویی اپراتور از طریق دورکاری در این سامانه در کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا، افزایش بهره‌وری و ایجاد فاصله‌ اجتماعی تاثیر مطلوب گذاشته و شرکت توزیع نیروی برق تبریز گامی دیگر در راستای دولت الکترونیک و همسویی با راهبردهای ستاد ملی پیشگیری از کرونا برداشته شد.
سفرهای درون‌شهری کارکنان ۱۲۱ با اجرای دورکاری به حداقل ممکن رسیده و بسترهای لازم نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، اینترنتی و مخابراتی برای این امر آماده و تسهیل شده است.
فوریت‌های برق (۱۲۱) با مانیتورینگ لحظه به لحظه‌ وضعیت شبکه و خاموشی‌های جاری و تعمیرات با برنامه، نقش مهمی در خدمات‌رسانی به مشترکان ایفاء می‌کند.
گفته می شود در شرایط عادی به طور میانگین روزانه ۳ هزار تماس و در شرایط پیک بار بیش از ۱۰ هزار تماس روزانه با مرکز فوریت‌های برق تبریز برقرار می‌شود.
انتهای پیام/
راه‌اندازی سامانه هوشمند دورکاری اتفاقات برق تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  رضا   4 سالها پیش  

قبلا هم یک سامانه ی غیر حضوری با نام سامانه اطلاع رسانی خاموشی ها برق تبریز راه اندازی شده ود خدمات می داد خاموشی ها همون اطلاع می داد قض ها رو به راحتی میدیدم اندروید هم داشت الان دیگه نیست .سایت اش هم tbtoutage.ir بود الان دیگه کلا جوابگو نیستن .نه خاموشی و نه پیز دیگه ، تازه روند قبض ها رو هم خیلی سخت و پیچیده کردن مشخص هست شرکته در رفته . اینم بعد یک هفته از کار می افته .
پژوهشیار