معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل؛

فروش بلیط مسافرتی در استان اردبیل اینترنتی می‌شود

1399/01/20 - 15:30 - کد خبر: 18010 نسخه چاپی

نصر: معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بلیط اتوبوس‌های مسافربری استان از اول خردادماه سال جاری به صورت غیرحضوری و اینترنتی صادر می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رضا شیرین‌زاده امروز افزود: یکی از رویکردهای مهم سازمان راهداری تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران می‌باشد.

وی اظهارداشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا برای حفظ فاصله اجتماعی مقرر شده از اول خردادماه امسال فروش بلیط‌های مسافرتی به صورت حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع شود.

وی بیان‌کرد: مسافران می‌توانند برای تهیه و خرید بلیط به سامانه‌های فروش اینترنتی مراجعه کرده و یا از دفاتر فروش بلیط در سطح شهر خرید خود را انجام دهند.

شیرین‌زاده تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل و همچنین ارتقای سطح خدمات و حذف دلالان را از جمله  مزیت‌های خرید غیرحضوری بلیط ذکر کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: مسافران باید قبل از خرید بلیط زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، بهای بلیط و محل صندلی خود را بطور کامل بررسی کرده و با تصمیم‌گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

وی از نظارت کامل برعملکرد سامانه‌های فروش بلیط خبر داد و افزود: مسافران در صورت انصراف از سفر برای لغو بلیط خریداری شده می‌توانند طبق مقررات مربوط در سامانه نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کنند.
انتهای پیام/
فروش بلیط مسافرتی در استان اردبیل اینترنتی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار