رییس اداره هواشناسی خلخال خبر داد:

ادامه بارندگی برف و یخبندان در خلخال

1399/01/20 - 13:50 - کد خبر: 17996 نسخه چاپی

نصر: بارش برف همراه با کولاک و یخبندان که از دوشنبه هفته جاری در خلخال آغاز شده در بیستمین روز از فصل بهار نیز در این منطقه ادامه یافت و موجب یخبندان معابر شهر و راه‌‎های ارتباطی شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رییس اداره هواشناسی خلخال امروز به خبرنگار گفت: از زمان آغاز بارش‌های دور جدید برف و در شب گذشته و پیش از ظهر امروز بیش از هفت سانتیمتر برف در شهر خلخال باریده و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی و گردنه‌های بلند منطقه بیشتر گزارش شده است.

فرامرز فرض‌الله‌پور با بیان اینکه بارش برف و ناپایداری جوی تا عصر پایان روز فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوای صبح امروز خلخال به پنج درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با سردترین زمان پیش از ظهر دیروز سه درجه سردتر شده است.

وی از بارش بیش از ۳۸ میلیمتر برف و باران از آغاز بارندگی‌ها در هفته جاری در خلخال خبر داد و اظهارداشت: پایداری هوای سرد در این موقع از فصل بهار کم‌سابقه بوده و احتمال سرمازدگی سردرختی درختان میوه به بار نشسته در مناطق نیمه‌گرمسیری منطقه را افزایش می‌دهد.

وی گفت: بارش برف همراه با کولاک ناشی از وزش باد با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت در شهر و برخی از مناطق تابعه این شهرستان ادامه داشته و با توجه به وجود رطوبت ۷۵ درصدی در هوا و فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه ناپایداری هوا و بارش ها تا فردا ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
ادامه بارندگی برف و یخبندان در خلخال خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار