استاندار اردبیل؛

افراد در معرض خطر ویروس کرونا در اردبیل شناسایی می‌شوند

1399/01/19 - 14:50 - کد خبر: 17905 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل از شناسایی و آنالیز افراد در معرض خطر ویروس کرونا در استان با توجه به برش شهرستانی خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه با فرمانداران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: بیشتر افراد در معرض خطر و آسیب پذیر ویروس کرونا بالای ۶۰ سال سن دارند و تعدادی از این افراد تحت پوشش ارگان‌های حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی و تأمین اجتماعی هستند و لازم است با شناسایی این افراد و برش شهرستانی اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: خانواده‌هایی که از لحاظ اقتصادی به نوعی با مشکل مالی در مضیقه هستند با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

استاندار اردبیل هدف گذاری برای شهرستان‌ها را با توجه به تناسب وضعیت موجود خواستار شد و افزود: جدی گرفتن محدودیت ترافیکی و تعطیلی صنوف و قطع زنجیره این ویروس تنها راه غلبه بر کرونا است.

وی با بیان اینکه مردم همکاری خوبی با عوامل انتظامی و بهداشتی داشته‌اند، تصریح کرد :۲۱ محور در راه‌های اصلی و مواصلاتی توسط عوامل انتظامی استان کنترل می‌شود و در برخی موارد نیز برای افراد خاطی اعمال قانون شده است.

بهنام جو با تاکید به اینکه تا پایان ریشه کنی این ویروس نباید هیچکس در کار خود اهمال و سستی داشته باشد، گفت: شیب مبتلایان ویروس کرونا در بیشتر شهرستان‌های استان همچنان سیر صعودی دارد و عوامل دخیل باید با جدیت طرح محدودیت ترافیکی و تعطیلی را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی و همکاری بین مردم و مسئولان قابل تحسین بوده، افزود: بیشتر مردم و بازاریان پروتکل بهداشتی را رعایت کردند و نباید عده‌ای اندک تضعیف روحیه تیم سلامت استان را سبب شوند.
انتهای پیام/
افراد در معرض خطر ویروس کرونا در اردبیل شناسایی می‌شوند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار