در پی شیوع ویروس کرونا؛

غربالگری ۲۲۰ هزار نفر توسط نیروهای ارتشی در شمال غرب کشور

1399/01/19 - 10:35 - کد خبر: 17863 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وضعیت ۲۲۰ هزار نفر در خصوص بیماری کرونا، در پایگاه‌های کنترل تردد خودروهای عبوری مبادی ورودی و خروجی استان‌های شمال غرب کشور توسط نیروهای ارتشی پایش شد.

به گزارش نصر به نقل ازایرنا، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی فرعی مبارزه با ویروس کرونا در ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد، ۱۶۲ نفر علایم مثبت کرونا داشتند که به بیمارستان‌ها ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه ۱۷ پایگاه و ۶۰ ایستگاه پایش توسط ارتش تاکنون‌ در شمال غرب کشور راه‌اندازی شده‌است، افزود: همچنین بیش از ۳۲ هزار خودرو در این منطقه رفع آلودگی و ضدعفونی شده‌است‌.

وی بیان کرد: برپایی نقاهتگاه و استراحتگاه برای بهبودیافتگان از کرونا در ۱۱ شهرستان شمال غرب کشور از دیگر اقدامات ارتش در کمک به حوزه درمان و مقابله با بیماری کروناست.

وی گفت: همچنین با همکاری استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی کنترل و محدود کردن تردد و پایش علایم کرونا در پایگاه‌های ایجاد شده انجام می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در چهار نقطه شمال غرب کشور نیز موضوع تولید نیازمندی‌های بیمارستان‌ها و کمک به مردم نیازمند در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری کرونا، قرارگاه جهادی مبارزه با این بیماری در اسفند سال گذشته همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای هفت، در شمال غرب کشور تشکیل و شروع به فعالیت کرد.

محدودیت‌های ترافیکی و پایش سلامت مسافران، با همکاری نیروهای ارتشی و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در محل ایست بازرسی شهید محمدنژاد این شهرستان از اول سال جدید اجرا می‌شود.‌

میاندوآب در جنوب آدربایجان‌غربی واقع شده است.
انتهای پیام/
غربالگری ۲۲۰ هزار نفر توسط نیروهای ارتشی در شمال غرب کشور خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار