معاون‌ فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز تاکید کرد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی توسط شهرداری تبریز

1399/01/18 - 17:16 - کد خبر: 17835 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم حضور اقشار مختلف مردم در خانه، اقدامات مختلفی در خصوص تشویق شهروندان تبریزی برای ماندن در خانه برای تداوم مقابله با شیوع ویروس کرونا و غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف شهروندان انجام شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احمد حمیدی در این خصوص اظهار کرد: مجموعه فرهنگی اجتماعی و سلامت شهرداری تبریز با تشکیل  تیم تولید محتوا در فضای مجازی  از اوایل اسفندماه سال گذشته به منظور کاهش و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در زمینه جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، اقدام به تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری جهت  انتشار  در فضای مجازی کرده است.

وی گفت: در این راستا بیش از ۵۰ مورد پوستر و پنج مورد کلیپ و تیزر و بسته‌های آموزشی با مضمون در خانه بمانیم و پیام‌های شهروندی در فضای مجازی و رسانه‌ها شهر در راستای آگاه‌سازی شهروندان و توجه به مباحث بهداشتی در این ایام تولید و منتشر شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی "در_خانه_بخوانیم"، گفت: با همراهی هنرمندان و اهالی فرهنگ و ورزش شهر، شهروندان به ماندن در خانه و اقدامات فرهنگی تشویق شدند و شاهد استقبال چشمگیر شهروندان نیز هستیم.

رئیس‌ سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی‌شهرداری تبریز ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی از  طرح کتابخوانی "درخانه بمانیم‌ " با ثبت بیش از ۱۰ هزار آزمون‌ در پنج روز اول آزمون‌ در سامانه انجام شده است و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکی دیگر از این فعالیت‌های فرهنگی، تولید چهار کلیپ ویدیویی با حضور و هنرنمایی هنرمندان سرشناس و محبوب موسیقی عاشیقی برای قدردانی از کادر پزشکی و درمانی درگیر با ویروس کرونا به عنوان خط مقدم جبهه سلامت است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: بهره‌گیری از فضای تبلیغاتی شهر در راستای ارائه پیام‌های بهداشتی و توصیه‌ای جهت سلامت عمومی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از دیگر اقدامات‌شهرداری تبریز در این ایام است.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به این‌که مراکز فرهنگی و خانه‌های سلامت، آموزش‌های خود را به صورت مجازی ارائه می‌کند، افزود: خانه‌های سلامت شهرداری تبریز، آموزش‌های شهروندی لازم در خصوص کرونا ویروس را آماده کرده و صرفا جهت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا  فعالیت می‌کنند؛ همچنین در اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، همراهی ۱۰۰درصدی از سوی شهرداری انجام شده است.
انتهای پیام/
 اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی توسط شهرداری تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار