امام جمعه تبریز:

محبوبیت ارتش افتخار نظام اسلامی است

1398/03/04 - 11:56 - کد خبر: 1782 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: محبوبیت ارتش جمهوری اسلامی در میان آحاد مردم موجب افتخار نظام اسلامی است و باید قدردان آن بود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم جمعه شب در جمع تعدادی از دانشجویان دوره دافوس ارتش جمهوری اسلامی، با تاکید بر اینکه ارتش در دل مردم جای دارد و محبوب است، اظهار داشت: ارتشیان قهرمان باید قدردان چنین وضعیتی بوده و همواره برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: پیشینه درخشان ارتش در ادوار مختلف انقلاب اسلامی و خدماتی که این نیروی مقتدر نظامی برای مردم انجام داده و نیز کارنامه افتخارآمیز آن در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هرگز از یادها و خاطره ها فراموش نخواهد شد.

وی به حضور ارتش در حوادث غیر مترقبه همچون سیل و زلزله اشاره کرد و افزود: حضور در این عرصه های مردم ‌یاری در حوادث و بلایای طبیعی باعث محبوبیت زیاد نیروهای ارتشی در دل مردم شده است.
حجت الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: در حادثه سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور مردم از نزدیک نظاره گر خدمت‌ رسانی بهینه ارتش بودند که باید از تلاش های شبانه روزی این نیروی مردمی در کنار سایر نیروهای مسلح قدردانی کرد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال حذف چهره‌‌های تاثیرگذار انقلاب اسلامی بوده و شهید مطهری هم کسی بود که در پیروزی انقلاب اسلامی و ساماندهی آن نقش بسزایی داشت، با تبریک روز معلم بر پاسداشت جایگاه معلمان در کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام آل هاشم علت به شهادت رساندن شهید مطهری را اثرگذاری وی در جامعه، دانشگاه‌ها و میان جوانان بیان کرد.

بر اساس این گزارش، دوره دافوس آموزش کارکنان منتخب نظامی کشور در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت امور دفاعی در گرایش‌های زمینی، هوایی، دریایی و پشتیبانی خدمات رزمی را شامل می شود که از شرایط عمومی پذیرش دانشجو در این دوره می ‌توان به دارا بودن درجه سرگردی، ارایه مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم از دانشگاه‌های داخل یا خارج از کشور اشاره کرد.
سابقه خدمت دانشجویان به هنگام ورود به دوره دافوس باید حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۴ سال باشد.

انتهای پیام/

محبوبیت ارتش افتخار نظام اسلامی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار