در پی شیوع ویروس کرونا؛

تولید روزانه بیش از هزار ماسک توسط گروه های جهادی

1399/01/18 - 13:00 - کد خبر: 17800 نسخه چاپی

نصر: روزانه بیش هزار عدد ماسک توسط گروه های جهادی در تبریز تولید و در مناطق محروم و بیمارستان ها توزیع می شود.

به گزارش نصر، مسئول گروه افق مهربانی در گفت وگو با خبرنگار نصر، با تاکید بر کمبود مواد مورد نیاز در جامعه گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم جامعه به ماسک و مواد ضد عفونی، تصمیم گرفته شد تا با همکاری مرکز نیکوکاری شهید باکری و ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مواد مورد نیاز تامین و در اختیار مردم و بیمارستان ها قرار گیرد.

وی در ادامه گفت:  امکانات اولیه از قبیل چرخ های خیاطی توسط مرکز نیکو کاری شهید باکری تبریز، تامین و آموزش تولید ماسک در همان روزهای اول توسط خیاطان انجام شد و روزانه با ۹ ساعت کار بیش از هزار عدد ماسک تولید گردید.
 


مسئول گروه  افق مهربانی در رابطه با همکاری سایر گروه ها گفت: در مواقع اظطراری بهترین کار، همکاری تمامی مجموعه ها در کنار هم است و به همین منظور مرکز نیکوکاری شهید باکری که زیر نظر کمیته امداد می باشد، در توزیع اقلام تولید شده در مناطق محروم و مراکز بهزیستی همکاری می کنند.

همچنین محل فعالیت مجموعه توسط معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تامین شد تا بتوانیم در کنار گروه ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک های بهداشتی فعالیت داشته باشیم.
 
 

همچنین در پایان مسئول ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: این مجموعه قبلا ملافه های یکبار مصرف و گان های جراحی مورد نیاز بیمارستان را تامین می کرد و هم اکنون تصمیم گرفته شد تا علاوه بر همکاری در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده، دانشجویان را از طریق ثبت نام در سامانه ستاد، شناسایی کرده تا بتوانیم با توجه به تخصصشان در روز های آتی، همکاری های لازم را داشته باشیم تا با تمام قوا به مقابله با این بیماری بپردازیم.
انتهای پیام/
تولید روزانه بیش از هزار ماسک توسط گروه های جهادی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار