استاندار اردبیل؛

شهرک صنعتی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل ایجاد می‌شود

1399/01/18 - 10:00 - کد خبر: 17777 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: احداث شهرک صنعتی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی در استان می‌تواند در ارز آوری و اشتغال مفید باشد و واگذاری اراضی برای احداث این شهرک باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو دیروز در جلسه پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: ۹۵ هکتار زمین از اراضی ملی در ضلع غربی شهرک صنعتی دو نمین برای احداث این شهرک در نظر گرفته شده و باید با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای احداث این شهرک اقدام شود.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر در استان هستیم، گفت: سرمایه‌گذاران خارجی در ارز آوری و ایجاد اشتغال استان می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

استاندار اردبیل تشریح کرد: جانمایی این شهرک می‌تواند در رونق شهرک‌های صنعتی استان نیز موثر باشد و باید برای جذب سرمایه‌گذار و کاهش بروکراسی اداری همه دستگاه های اجرایی تلاش کنند.

بهنامجو  افزود: پیمانکار این شهرک داخلی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده  و با ایجاد زیرساخت‌های اساسی قطعا سرمایه‌گذاری کلانی از سوی سرمایه‌گذاران خارجی به جهت امنیت شغلی و نیروی کار ماهر در این شهرک انجام می شود.

در ادامه این جلسه مشکل برق کارخانه پتروشیمی و ایجاد پست موقت در محل احداث این مجموعه پیگیری و تعیین تکلیف شد.
انتهای پیام/
شهرک صنعتی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل ایجاد می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار