ستاد کرونای شهرستان تبریز تصویب شد؛

پلمپ وحدهای متخلف و غیر مجاز فعال بودن در تبریز / نصب دوربین های پلاک خوان در سطح شهر

1399/01/17 - 19:50 - کد خبر: 17755 نسخه چاپی

نصر: ستاد کرونای شهرستان تبریز به ریاست فرماندار تبریز تشکیل جلسه داد و مصوباتی داشت.

به گزارش نصر، در این جلسه که با حضور بهروز مهدوی فرماندار تبریز برگزار شد مقرر گردید؛ واحدهای متخلف و غیر مجاز فعال بدون اخطار قبلی اقدام به پلمپ شوند.
در ادامه این جلسه مقرر شد؛ اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان تبریز تا ۲۳ فروردین ادامه و بعد از آن بر اساس مصوبه ملی و استانی عمل خواهد شد.
اکیپ های بازرسی و نظارت متشکل از مامورین نیروی انتظامی، اداره نظارت براماکن عمومی، مرکز بهداشت و شهرداری از امروز ۱۷ فروردین ، نسبت به گشت زنی درمحدوده کلانتریهای ۲۰ گانه تبریز و پلمپ واحدهای متخلف و غیر مجاز فعال بدون اخطار قبلی اقدام و در مورد سایر واحدهای مجاز نیز اصناف را موظف نمایند تا پروتکل های بهداشتی و فاصله فیزیکی هوشمند را رعایت کنند.
سازمان صمت و تعزیرات حکومتی نسبت به نظارت مستمر و دقیق قیمت ها در بازار اقدام و برخورد قاطع با متخلفین و گرانفروشان داشته باشند.
سازمان صمت تمهیدات لازم را برای  اجرای مصوبه ستاد کرونا شهرستان  نسبت به فروش اینترنتی اقلام مورد نیاز مردم را بطور جد پیگیری نماید.
شهرداری تبریز در کلیه مناطق شهری نسبت به ضد عفونی و اطلاع رسانی بیماری کرونا اقدام کند.
برای جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی در سطح شهر، شهرداری تبریز نسبت به نصب و راه اندازی دوربین های پلاک خوان در سطح شهر اقدام نماید.
با توجه به عدم رعایت برخی واحدهای غیرمجاز درحاشیه شهر سازمان صمت نسبت به برخورد قانونی با متخلفین اقدام کند.
انتهای پیام/
پلمپ وحدهای متخلف و غیر مجاز فعال بودن در تبریز / نصب دوربین های پلاک خوان در سطح شهر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار