مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز؛

منازل بیماران کرونایی در تبریز ضدعفونی می‌شود

1399/01/17 - 16:25 - کد خبر: 17749 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: منازل بیماران کرونایی در تبریز ضدعفونی شده و پسماندهای آنها با ماشین آلات مجهز و پیشرفته جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش نصر، علیرضا اصغری یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طبق دستور شهردار تبریز خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند، منازلشان ضدعفونی و سمپاشی شده و کیسه های مخصوص زباله به آنها داده می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: علاوه بر این پسماندهای خانگی این خانواده ها به صورت جداگانه و توسط خودروهای ویژه حمل پسماند جمع آوری خواهد شد.

اصغری با اعلام اینکه خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند می توانند با ۱۳۷ تماس بگیرند، اذعان کرد: تمامی عوامل سازمان مدیریت پسماند به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز و به خصوص خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند، هستند.

در کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز روزانه یک هزار و ۲۰۰ تن زباله تولید می شود.
انتهای پیام/
منازل بیماران کرونایی در تبریز ضدعفونی می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  محمد   4 سالها پیش  

سلام.لطفا اینو پخش کنید.من یک نفر از فامیل ها و یک نفر از اشنایان میشناسم که یکی فوت کرد بر اثر کرونا و یکی هم بهبود پیدا کرد.منزل هیچ کدوم هم توسط هیچ ارگانی ضدعفونی نشد‌.متاسفم برای مسوولی که برای مطرح شدن میاد و ادعای کذبی رو مطرح میکنه.شما میتونید نظرسنجی هم بزارید و به حقیقت برسید
پژوهشیار