مدیراجرایی همایش توسعه بازاریابی دیجیتال:

آشنایی با شیوه های بازاریابی دیجیتال، پلی به سوی موفقیت/ ثبت نام همایش بازاریابی دیجیتال آغاز شد

1397/12/01 - 13:21 - کد خبر: 177 نسخه چاپی

نصر: همایش توسعه بازاریابی دیجیتال با محوریت برندسازی و فروش و هدف آشنایی با شیوه های بازاریابی دیجیتال ۱۰ اسفند ماه در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر،رامین اکبری با اشاره به اهمیت برگزاری همایشی با محتوای بازاریابی دیجیتال، گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهر تبریز در حوزه کسب و کار سعی بر این است با برگزاری همایش های تخصصی متعدد و با کیفیت، توانمندی های بالقوه جوانان، مدیران و فعالین اقتصادی را به حرکت های صحیح و سودآور تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه همایش بازاریابی دیجیتال با محوریت برندسازی و فروش برگزار می شود، اذعان داشت: استراتژی کسب و کارهای دیجیتال ، شیوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام، عوامل توسعه برندسازی و فروش در کسب و کار دیجیتال، اصول دیجیتال مارکتیتگ در اینستاگرام، تاثیر دیجیتال مارکتینگ در توسعه برند،نکات ضروری برندسازی در کسب و کارهای دیجیتال از اهداف برگزاری این همایش است.

اکبری با بیان اینکه برند های بزرگ شیوه های مختلف دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کار خود استفاده کرده اند، اظهار داشت: عوامل توسعه بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی ایمیلی (Email Marketing ) و شبکه های اجتماعی Social Media Marketing )، بازاریابی شبکه های اجتماعی موبایلی یا بازاریابی پیامکی و نقش رسانه های دیجیتال در توسعه فروش از مواردی لست که برندهای موفق به آن توجه نشان می دهند.

وی افزود:این همایش با همکاری و مشارکت 20 ارگان دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد و افرادی که تمایل به شرکت در این همایش دارند می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ 7 اسفند ماه به سایت www.bkstartupi.com مراجعه نمایند.

این گزارش حاکی است،این همایش با سخنرانی چهره های ملی : آقای مهندس عادل طالبی ( استراتژیست کسب و کارهای آنلاین – عضوء هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ) دکتر محمد فاریابی ( عضوء هیئت علمی دانشکده اقتصاد تبریز- ریاست انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی ) توحید علی اشرفی ( مدیر بازاریابی علی بابا - بنیان گذار برندیست) آیدین نامدار (مشاور و مدرس در حوزه کسب و کار) وحید عباسپور (متخصص حوزه انیستاگرام- موسس پیجهایclipclubs1/1m - Movie4fun800k-biafact500k و.. ) همچنین پنل تخصصی پرسش و پاسخ از سخنرانها هم برگزار خواهد شد.

همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش 10 اسفند ساعت 15 در تبریز سالن اداره کل استاندارد برگزار خواهد شد. و ثبت نام در همایش تا تاریخ8 اسفند در www.bkstartupi.comسایت بهار کارآفرینان استارتاپی و http://bkstartupi.com/event/3 امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

آشنایی با شیوه های بازاریابی دیجیتال، پلی به سوی موفقیت/ ثبت نام همایش بازاریابی دیجیتال آغاز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار