در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

جشنواره فروش اینترنتی کالا در آذربایجان غربی آغاز شد

1399/01/16 - 14:25 - کد خبر: 17682 نسخه چاپی

نصر: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی جشنواره فروش اینترنتی محصولات توسط واحدهای صنفی استان دایر شده است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجات غربی در این زمینه اظهارکرد: این طرح با هدف گسترش همدلی مردم و اصناف و تأمین نیاز مصرف‌کنندگان با بهره‌گیری از فضای مجازی، تقویت هر چه بیشتر تجارت الکترونیکی و حضور هر چه بیشتر اصناف در ارائه کالا و خدمات از طریق اینترنت، ترغیب مردم به خرید اینترنتی و کاهش ترددهای غیرضروری و تقویت فروش اینترنتی و همچنین ایجاد رونق اقتصادی اجرا می‌شود.

محمد دهقان ادامه داد: بر این اساس واحدهای صنفی متقاضی مشارکت در این طرح چنان‌چه عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بوده باشند، می‌توانند پس از ورود به سایت Ecunion.ir (اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی) بر روی پویش «از خانه بخریم» کلیک کرده و فروش اینترنتی کنند.

امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجات غربی اضافه کرد: در صورتی‌که اصناف عضو اتحادیه نیستند به آدرس asnaf.bazargaheiran.ir مراجعه و پس از طی مراحل ثبت‌نام، کالای مورد نظر خود را بارگذاری کنند و به فروش برسانند.

وی افزود: در راستای تسهیل در عملکرد اصناف و کسبه، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش موظ هستفند پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم را با اتحادیه کشوری که همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات است، انجام دهند.
انتهای پیام/
جشنواره فروش اینترنتی کالا در آذربایجان غربی آغاز شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار