خبر/

ملی پوش بادبانی ایران در اسپانیا قرنطینه شد

1399/01/16 - 14:00 - کد خبر: 17675 نسخه چاپی

نصر: ملی پوش بادبانی ایران که برای برپایی اردوی آماده سازی در اسپانیا بود، در این کشور قرنطینه شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، احمد احمدی ملی پوش بادبانی ایران قرار بود اواخر اسفند سال گذشته در رقابت های انتخابی المپیک به میزبانی ابوظبی شرکت کند که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لغو این رقابت ها در اسپانیا ماندگار شد.

پس از این اتفاق اسپانیا از کشورهایی نام گرفت که به شدت با شیوع ویروس کرونا مواجه شد و احمدی نیز در محل تمرین خود قرنطینه شد.

ملی پوش بادبانی کشورمان در گفت و گو با ایرنا درباره وضعیت خود اظهار کرد: پس از اینکه مسابقات انتخابی المپیک لغو شد، شرایط کشور اسپانیا نیز بسیار پیچیده شد. شیوع ویروس کرونا در این کشور بسیار زیاد بود و همه ما قرنطینه شدیم.

وی افزود: با توجه به این شرایط اصلا سفر به ایران منطقی نبود و من در اینجا ماندم و اکنون در قرنطینه هستیم. من تمرینات خودم را با امکاناتی که دارم انجام می دهم اما هنوز وضعیت اینجا خطرناک است و منتظر هستیم تا همه چیز درست شود.

احمدی در پاسخ به این سوال که وضعیت مسابقات انتخابی المپیک چه می شود؟ تصریح کرد: فدراسیون جهانی بادبانی و کمیته بین المللی المپیک باید برای این موضوع تصمیم بگیرند. قطعا پس از ریشه کن شدن این ویروس برنامه ریزی های جدید اعلام خواهد شد و ما نیز از زمان مسابقات خبر دار می شویم.

وی افزود: فعلا همه رقابت ها لغو شده و المپیک هم به تعویق افتاده است. باید منتظر باشیم تا زمان برگزاری انتخابی المپیک مشخص شود.
انتهای پیام/
ملی پوش بادبانی ایران در اسپانیا قرنطینه شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار