مدیرکل کتابخانه عمومی استان زنجان؛

کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تا ۲۲ فروردین تعطیل است

1399/01/16 - 11:35 - کد خبر: 17649 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کتابخانه عمومی استان زنجان گفت: با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا ۲۲ فروردین جاری، کتابخانه های عمومی این استان نیز تا این موعد تعطیل شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، امیرعلی نیکبخش امروز در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی روند ضدعفونی آنها آغاز شد، اظهار داشت: پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در زمان مقتضی کتابخانه های عمومی خدمت رسانی به مردم را از سر می گیرند.

گفتنی است از سوم اسفند تاکنون و در پنج مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی زنجان نیز تعطیل شدند.  

مدیرکل کتابخانه عمومی استان زنجان تاکید کرد: شهروندان در این روزها که ماندن در منزل از سوی مراجع بهداشت و سلامت توصیه می شود، می توانند با مطالعه و خواندن کتاب استفاده بیشتری از اوقات خود ببرند.  

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۸۵ هزار نفر در این استان معادل ۸.۵ درصد جمعیت در کتابخانه‌های عمومی عضو هستند، گفت: این میزان بیش از دو برابر میانگین کشوری است.

در استان زنجان ۹۷ باب کتابخانه عمومی وجود دارد که ۳۶ باب از این کتابخانه ها در مناطق روستایی واقع است.
انتهای پیام/
کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تا ۲۲ فروردین تعطیل است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار