خبر/

برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی زیر سایه سنگین کرونا

1399/01/16 - 10:50 - کد خبر: 17641 نسخه چاپی

نصر: اتحادیه جهانی کشتی در حالی باید تقویم اجرایی سال ۲۰۲۰ را تدوین و اعلام کند که تمامی رویدادهای بین‌المللی همچنان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، اتحادیه جهانی کشتی چندی پیش اعلام کرد به زودی تقویم اجرایی سال ۲۰۲۰ را نهایی و منتشر خواهد کرد. طبق این تقویم، زمانبندی دقیق تمامی رویدادهای رسمی کشتی جهان در سال جاری میلادی مشخص خواهد شد که یکی از مهمترین این رویدادها، رقابتهای جهانی است.

این در حالیست که شیوع ویروس کرونا در جهان همه چیز را زیر سایه سنگین خود قرار داده و حتی باعث تعویق بزرگترین رویداد ورزشی جهانی یعنی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم شده است.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی به تازگی در تشریح آخرین وضعیت تدوین تقویم اجرایی سال ۲۰۲۰ این اتحادیه اعلام کرد: «کمیته اجرایی اتحادیه جهانی بزودی جلسه ای را بصورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد کرد تا تصمیمات نهایی را درخصوص تقویم جدید اتحادیه جهانی بویژه تاریخ برگزاری رقابتهای گزینشی و همچنین رقابتهای قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ اتخاذ کند.

مطمئنا در اتخاذ این تصمیمات، آخرین ارزیابی از شرایط همه گیری ویروس کرونا در تمامی قاره ها مدنظر قرار خواهد گرفت و برای هر تصمیم شرایط استثنایی و اضطراری در نظر گرفته خواهد شد.»

بدین ترتیب می توان پیش بینی کرد احتمال تعویق رقابتهای جهانی کشتی در سال ۲۰۲۰ نیز وجود دارد و هیچ بعید نیست این رویداد مهم بین المللی در عرصه کشتی نیز دستخوش تغییرات شود.
انتهای پیام/
برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی زیر سایه سنگین کرونا خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار