فرمانده نیروی انتظامی کلانشهر تبریز خبر داد:

کسب رتبه دوم کشوری مکنا توسط نیروی انتظامی کلانشهر تبریز

1398/03/04 - 09:41 - کد خبر: 1761 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی انتظامی کلانشهر تبریز از کسب رتبه دو مدیریت کیفیت نیروی انتظامی (مکنا) توسط این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ فرهنگ نوروزی سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: این موفقیت در حالی حاصل می شود که نیروی انتظامی تبریز در ارزیابی سال ۹۲ با کسب رتبه ۳۱، ضعیفترین عملکرد را در بین سایر کلانتری های کشور داشته است.

وی بهسازی فضای کلانتری ها، حسن برخورد با مراجعان و افزایش ضریب بهره وری را از مصادیق مورد نظر در ارزیابی ها برشمرد و گفت: در تمامی این موارد شاهد جهش کیفی در کلانتری های سطح شهر تبریز بوده ایم.

نوروزی همچنین از کاهش کلی بروز جرائم در حوزه ی استحفاضی خود خبر داد و افزود: در 2ماهه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۱۷ درصدی شرارت و چاقو کشی، ۴۴ درصدی نزاع و درگیری و ۶ درصدی قتل بوده ایم.

وی به کاهش چهار درصدی بروز جرم سرقت در تبریز نیز اشاره کرد و گفت: برای سومین سال پیاپی شاهد کاهش در بروز سرقت بعنوان یکی از جرائم پر تکرار در تبریز هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی تبریز با بیان اینکه روزانه بطور متوسط دو هزار تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گرفته می شود تصریح کرد: تمامی موفقت های مجموعه نیروی انتظامی کلانشهر تبریز در کاهش جرائم و ارتقاء خدمات رسانی مرهون مشارکت اقشار تمامی آحاد مردم تبریز است.

انتهای پیام/

کسب رتبه دوم کشوری مکنا توسط نیروی انتظامی کلانشهر تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار