به مناسبت روز جهانی کتاب کودک/

کتاب بهترین و موثرترین ابزار تربیت کودک و نوجوان است

1399/01/14 - 18:02 - کد خبر: 17606 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه شهرستان هریس گفت: کتاب به عنوان بهترین و موثرترین عنصر در تربیت کودکان و نوجوانان می باشد و می توان با استفاده از آن در بهبود وضیعت جامعه و ارتقای فرهنگ عمومی بهره جست.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام قهرمان احمدی روز پنجشنبه در گفتگویی به مناسبت روز جهانی کتاب کودک اظهار کرد: اگرچه درجهان امروزی وجود وسایل الکترونیکی و فضای مجازی برای رساندن مفاهیم فرهنگی به ذهن ودل کودکان فراوان می باشد اما درچنین روزگاری همچنان کتاب رقیب بلامنازع در عرصه انتقال مفاهیم، علم و اطلاعات بوده و دریک کلام همچنان یارمهربان ور فیق بی ادعاست.

وی در  ادامه افزود: می توان با برنامه ریزی دقیق، کودکان، نوجوانان و جوانان کشور را به خواندن کتابهای ارزنده و خوب تشویق کرد.

حجت الاسلام احمدی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار به حق و شایسته از همه افراد جامعه این است که در این روزهایی که همه در منزل هسستند با کتاب و مطالعه آشتی کنند و اوقات فراغت خود را با مطالعه کتابهای مفید سپری کنند.

 ۲ آوریل (برابر با ۱۴ فروردین) به افتخار زادروز هانس کریستین اندرسن، نویسنده داستان‌های کودکان به عنوان روز جهانی کتاب کودک نام گذاری شده‌ است.
انتهای پیام/
کتاب بهترین و موثرترین ابزار تربیت کودک و نوجوان است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار