یادداشت/

کرونای دموکرات - کرونای دیکتاتور

1399/01/14 - 12:26 - کد خبر: 17546 نسخه چاپی

نصر: خوب! به سلامتی قرار شد تا پایان وضعیت کرونایی "روزنامه" و هر آنچه "نشریه مکتوب" نام دارد، منتشر نشود.

همکاران صاحب امتیاز نشریات مکتوب (و مخصوصا روزنامه‌ها) هم از فردا در معیّت پرسنل‌شان، با رعایت فاصله‌گذاری و با تجهیزات دستکش و ماسک بروند پی سماق مکیدن.

در این خصوص ذکر چند نکته نیز ضروری است:

۱- از این پس و تا اطلاع ثانوی که ستاد مبارزه با کرونا شرایط را برای انتشار روزنامه‌ها مساعد بداند، لازم نیست گزارشات و مصاحبه‌های صد من یک غاز نشریات متوهم و از خود راضی و ایضا بی‌سواد از نوع مکتوب را بخوانید، شایسته است با خبرهای عین هلوی صدا و سیما لذت ببرید که تکلیفش فعلا با مدت زمان حضور ویروس کرونا در هوای آزاد مشخص نیست و در عرض یک ساعت، دو نظر کارشناسی متفاوت در این خصوص داده است. و یا مثلا دم به ساعت همین تلویزیون به مردم تاکید می‌کند: اصلا ماسک نزنید که درصد کروناگیری‌تان زیاد می‌شود، اما خبرنگاران خودش در خانه هم با ماسک می‌خوابند. خلاصه با اخبار این‌چنینی همراه باشید و خدا را شکر کنید که در روزگار کرونایی وضعیت لحظه به لحظه گل و بلبل‌تر می‌شود بغایت!

۲- همکاران صاحب‌امتیاز نشریات که در شرایط معمول هشت‌شان گرو نُه‌شان است و حالا وِل‌معطل‌تر از گذشته، متعجب از این تصمیم یهویی و کرونایی، شده‌اند، اگر دست چاپخانه‌چی، کاغذچی، لیتوگرافی، معوقات پرسنل، اجاره دفتر، بیمه کارکنان و.... چک و سفته و تعهد دارند، بی‌زحمت آنها را به مدیران کل ارشاد هر استان معرفی کنند، لابد آنها برنامه‌های لازم برای دست به سر کردن طلبکاران شما آماده کرده‌اند.

۳- در پایان معروض می‌دارد که با این حساب و روش، خواهشمند است که دیگر هیچ صاحب‌نظری از "دموکرات" بودن ویروس کرونا صحبت نفرماید! چرا که بلانسبت شما این ویروس اَلدَنگ، "دیکتاتورترین" پدیده عالم هستی است که عجالتا زورش اول از همه به تعطیل نمودن مجلس و روزنامه‌ها رسیده است! و البته دموکراسی هم برای خود خدایی دارد و از اسب افتاده و نه از اصل!

فرهاد باغشمال
انتهای پیام/
کرونای دموکرات - کرونای دیکتاتور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار